بیست و دومین مجموعه نورسیده‌ها با ۷۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین،‌ بیست و دومین بسته نورسیده‌ها به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارسال شد. مجموعه نورسیده‌های ۲۲، با ۷۰ عنوان کتاب در موضوعات متنوعی مانند ادبیات (داستان، شعر، طنز، رمان ایرانی، تاریخ و […]

بیست و دومین مجموعه نورسیده‌ها با ۷۰ عنوان کتاب در موضوعات مختلف راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین،‌ بیست و دومین بسته نورسیده‌ها به کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارسال شد. مجموعه نورسیده‌های ۲۲، با ۷۰ عنوان کتاب در موضوعات متنوعی مانند ادبیات (داستان، شعر، طنز، رمان ایرانی، تاریخ و ادبیات)، روان شناسی (تربیت فرزند، افزایش مهارت در موقعیت‌های بحرانی، سبک زندگی)، دشمن‌شناسی (فتنه و بصیرت، ‌ امریکاشناسی، غرب‌شناسی)، علوم اجتماعی (سیاست، تمدن غرب، اقتصاد)، جغرافیا، علمی، دینی، کودک و نوجوان، طب و تغذیه و سلامت، کتابداری و هنر، برای بهره‌مندی کاربران بر روی سامانه مدیریت کتابخانه‌ها (سامان) بارگذاری و راهی کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور شد.

در این بسته، ۲۰ عنوان کتاب در بخش «بیشتر بخوانید»؛ ۲۱ عنوان در بخش «بخوانید» و ۲۹ عنوان کتاب در بخش «بدانید» به مخاطبان معرفی شده است. کتاب‌های گروه اول (بیشتر بخوانید) با معرفی کتاب های مناسب و ارائه جملات کلیدی کتاب، امکان آشنایی بیشتر مخاطب با محتوای آن را فراهم می‌آورد.

گروه دوم، (بخوانید) معرفی آثار تخصصی در حوزه‌های مختلف است که بیشتر مورد توجه مخاطبان حرفه‌ای قرار می‌گیرد. در این بخش مخاطب علاوه بر مشاهده تصاویر و شناسنامه کتاب، خلاصه ای از محتوای آن را نیز مطالعه می‌کند.

گروه سوم نیز (بدانید) حاوی اطلاعات کتاب‌شناختی و تصویر جلد آثاری است که به فهرست منابع کتابخانه اضافه شده است.

این بسته‌ها علاوه بر معرفی کتاب‌های تازه‌رسیده به کتابخانه‌ها، محتوای بسیار مناسبی برای بهره‌مندی کتابداران در ارائه مشاوره بهتر به اعضا و مراجعان است؛ همچنین در انجام فعالیت‌های فرهنگی و ترویجی کتاب‌محور اعم از مسابقات، نشست‌های کتاب‌خوان، جلسات نقد، جلسات جمع‌خوانی و… بهره‌گیری از این فهرست توصیه می‌شود.

«فرزندان ما جواهرند ولی ما آهنگریم»، «نجات فرزند از تفکر منفی»، «من دیگر ما»، «خاطرات حسنعلی خان مستوفی»، «سنگ سلام»، «تاریخ مستطاب آمریکا» «عمرتون چند؟»، «حکایت‌نامه پیامبر»، «هنر کمیک»، «رودخانه‌های بزرگ جهان» و «مجموعه نخودی‌ها» برخی از کتاب‌های معرفی شده در این مجموعه مطالعه است.

انتهای پیام/