بوشهر، مهر، (شرح آنلاین) - استاندار بوشهر گفت: ظرفیت شیرین‌سازی آب دریا در استان بوشهر ۲۰ هزار متر مکعب است که برای اجرای ۱۲۵ هزار مترمکعب آبشیرین‌کن در سطح استان مجوز گرفته شده و مشغول به کار است.

عبدالکریم گراوند امروز در نشست با خبرنگاران بابیان ظرفیت شیرین‌سازی آب دریا در استان بوشهر اظهار داشت: طی یک سال گذشته اتفاقات خوبی در حوزه اتحاد و انسجام در کشور شاهد بوده‌ایم که زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای وضعیت بسیار خوبی در حوزه امنیت است و مشکل امنیت خاصی را در استان بوشهر شاهد نبوده‌ایم اضافه کرد: در حوزه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و … کارهای خوبی در استان انجام شده است.

استاندار بوشهر بیان کرد: قبل از دولت یازدهم ۱۶ سمن در استان بوشهر فعال بود و اکنون ۲۰۹ سمن در استان فعال است که ۸۴ سمن در دوره فعالیتی تیم ما ایجاد شده‌اند و شاهد تسریع در راه‌اندازی سمن‌ها هستیم.

وی با اشاره به شکل‌گیری خانه احزاب در استان بوشهر با هدف تقویت فعالیت‌های حزبی و تشکیلاتی، افزود: امیدواریم احزاب در گروه‌های مختلف نقش پررنگ و حضور مناسبی را در انتخابات و دیگر عرصه‌ها داشته باشند.

گراوند استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان را یکی دیگر از مسائل مهم دانست و ادامه داد: قبلاً سهم بانوان شش درصد بود که اکنون سهم بانوان در عرصه مدیریتی با رشد بیش از دو برابری به ۱۴.۵ درصد رسیده است.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه اشتغال حوزه دریا تصریح کرد: نیاز بود که اقدام مثبتی و تحولی را شاهد باشیم و کارهای خوبی در دولت تدبیر و امید صورت گرفت و استان بوشهر از استان‌های پیشتاز در این زمینه بوده است.

 

پ ع ۷۲/