(شرح آنلاین)- ذوب آهن اصفهان، در قالب نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا عصر امروز در استادیوم آل مکتوم دبی به مصاف النصر عربستان رفت تا توانایی هایش را در مستطیل سبز به نمایش بگذارد.

ذوب آهن اصفهان از ساعت ۱۹:۱۵ امروز  به عنوان نماینده  ایران چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف النصر، نماینده صعودی ها رفت.

در این بازی شاگردان علیرضا منصوریان توانستند با نتیجه ۳-۲ دست پر از مستطیل سبز بیرون بیایند. دقایق و لحظات حساس و نفسگیر این بازی اینگونه بود:

دقیقه ۵: جولیانو توانست پاس ارسالی از سوی حامد المنصور را تبدیل به گل کند.

دقیقه ۱۷: پاس در عمق عباسی و شوت روی پای پُرقدرت اوساگوآنا با واکنش جونز راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۸: ارسال حدادی‌فر از سمت چپ زمین و ضربه سر محمدزاده را جونز مهار کرد.

دقیقه ۲۱: شوت راه دور عبدالرزاق حمدالله راه به جایی نبرد و با فاصله نسبتا زیادی از دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۲۱: شوت راه دور عبدالرزاق حمدالله راه به جایی نبرد و با فاصله نسبتا زیادی از دروازه ذوب‌آهن به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸: علیرضا چراغعلی با حرکت چشم‌نواز و دیبل چهار مدافع النصر وارد محوطه جریمه این تیم شد که تکل به موقع عبدالله مادو اجازه نداد شوت بازیکن جوان ذوب‌آهن تبدیل به گل شود.

دقیقه ۲۹: النصر حمله خطرناکی روی دروازه ذوب‌آهن تدارک دید که حمدالله نتوانست از پاس در عرض استفاده کند تا موقعیت سعودی‌ها از دست برود.

دقیقه ۳۰:  سانتر دقیق محمد رضا حسینی را محمد نژادمهدی با ضربه سر دیدنی تبدیل به گل تساوی ذوب‌آهن کرد.

دقیقه ۳۸: پرتاب اوتحسینی از سمت چپ زمین را  وحید محمدزاده، مدافع  ذوب‌آهن صاحب توپ شود و از زاویه بسته دومین گل ذوب آهن را به ثمر رساند.

دقیقه ۴۱: محمدرضا حسینی با سماجت وارد محوطه جریمه النصر شد، ولی در برخورد با خمیس روی زمین افتاد که داور هنگ‌کنگی در این صحنه اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت.

دقیقه ۵۳: شوت محکم حامد المنصور از سمت راست محوطه جریمه بعد از برخورد به جولیانو دفع شد، ولی در ادامه شوت زمینی حمدالله را نژادمهدی از روی خط دروازه برگشت داد و ریباند بعدی را حامد المنصور دوباره به سمت دروازه ذوب زد که این بار عکس‌العمل زیبای مظاهری مانع از گلزنی النصر شد.

دقیقه  ۵۷: عبدالرزاق حمدالله از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای نماینده عربستان به ثمر رساند.

دقیقه ۶۴: عبدالرزاق حمدالله با یک سرتوپ چشم‌نواز در موقعیت گلزنی قرار گرفت که شوت پای چپ زمینی او را مظاهری با عکس‌العمل سریع و با پا دفع کرد.