تبریز ، (شرح آنلاین) - اکبر ایمانی پس از پیوستن به تراکتور با بازی های خیره کننده ی خود به فرد محبوب بین تراکتوری ها تبدیل شده است.

اکبر ایمانی که در نیم فصل به جمع سرخپوشان پیوسته بود با بازی های عالی ای که از خود بر جای میگذارد باعث شده است خیلی زود در میان هواداران تراکتور محبوب شود.

او که در ابتدای فصل تقریبا پیوستنش به تراکتور قطعی شده بود ، سرانجام از ملحق شدن به تیم تبریزی جا ماند تا در نیم فصل به تراکتور اضافه شود.

نکته ی قابل توجه اما شاید پیوستن ایمانی به تراکتورسازی خرید چندان پر سرو صدایی نبود ولی با بازی هایی کi این بازیکن بر جای می گذارد بی شک بهترین خرید نیم فصل تراکتوری ها بوده است.

تراکتور پس از جدایی مهدی کیانی هافبک دفاعی با سابقه ی خود ، نیم فصل اول جای خالی او را در ترکیب خود حس میکرد و بار ها از این بابت آسیب دید تا امتیاز های حساس برای این تیم از دست برود اما با یک خرید هوشمند در نیم فصل دوم همه چیز به نفع تراکتورسازی تمام شد و اکبر ایمانی اکنون جایگزین لایق و با غیرتی است که تراکتور می تواند سال ها از او بهره ببرد.

پس از پیوستن ایمانی به تراکتور ، این تیم تنها یک گل دریافت کرده است که علاوه بر عملکرد خوب خط دفاعی نباید از دژ مستحکمی که او در میانه ی میدان ایجاد کرده است غافل شویم.

 

اکبر ایمانی

 

ر ع ۷۷/