تبریز ، (شرح آنلاین) - بازی تیم های پرسپولیس و سپیدرود رشت با نتیجه ی سه بر یک به نفع تیم پرسپولیس به پایان رسید.

دیدار تیم های پرسپولیس و سپیدرود رشت که از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شده بود با نتیجه ی سه بر یک به نفع پرسپولیس تمام شد.

در این دیدار سپیدرودی ها با یک باخت مجدد در خانه ، همچنان در رده ی پانزدهم جدول ماندند تا در صورت پیروزی استقلال خوزستان مقابل حریف خود با توجه به تفاضل گل ضعیف این تیم نسبت به استقلال خوزستان ، حتی خودش را در قعر جدول ببیند.

در سوی دیگر پرسپولیس که بعد از ناکامی در دقایق پایانی لیگ قهرمانان آسیا پا به میدان گذاشته بود ، توانست با ارائه ی یک بازی منسجم و هماهنگ حریف لیگ برتری خود را از پیش رو بردارد و صدر نشین لیگ شود.

گل های این بازی را ابتدا علی علیپور در دقیقه ی ۱۰ از روی پاس عمقی احمد نورالهی به ثمر رساند تا سرخپوشان یک بر صفر جلو بیفتند.

سپس روی یک خطا و شروع مجدد بازیکنان پرسپولیس ، در دقیقه ی ۳۱ توپ روی سر شجاع خلیل زاده فرود آمد و او نیز با پاس سر بی نقص خود احمد نورالهی را در موقعیت دروازه ی خالی قرار داد و نورالهی با ضربه ی سر دروازه ی سپیدرود را بار دیگر باز کرد.

طولی نکشید که پرسپولیسی ها در دقیقه ی ۴۰ روی یک ضد حمله و کنترل توپ فوق العاده ی علی علیپور توپ را به مهدی ترابی رسانده و او نیز با پاس کات بکش سیامک نعمتی را در مقابل دروازه ی خالی قرار داد تا نعمتی با ضربه ی دقیق بغل پا دروازه ی تیم سپیدرود را برای بار سوم باز کند.

 

پرسپولیس 3 - سپیدرود 1

 

اما بازی در نیمه ی دوم متفاوت دنبال شد ؛ سپیدرودی ها که می دانستند این باخت می تواند به قیمت سقوط آنها به لیگ دسته اول تمام شود ، به همین دلیل بازی خود را هجومی آغاز کردند.

در دقیقه ی ۶۷ روی کار ترکیبی سپیدرودی ها مهرداد بایرامی گل اول تیمش را به ثمر رساند تا امید ها زنده شود.

پس از آن یک پنالتی دیگر نصیب سپیدرودی ها شد که آنها نتوانستند از آن استفاده کنند و رادوشوویچ در مقابل آن ایستادگی کرد.

سپس چند موقعیت دیگر توسط سپیدرودی ها خراب شد تا پرسپولیس دوازدهمین برد این فصل خود را در خانه ی حریف جشن بگیرد و سپیدرودی ها با ناامیدی میدان را ترک کنند.

نقطه ی قابل توجه بازی بازگشت دوباره ی پرسپولیس به صدر جدول بود که باعث شد این تیم با خیالی راحت بازی های امسال خود را تمام کند و به استقبال عید برود و برای بازی های حساس سال آینده آماده شود.

 

ر ع ۷۷/