تبریز ، (شرح آنلاین) - قاتل زهرا نویدپور که نقشه قتل او را مرتبط با سلمان خدادادی نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی می دانستند دستگیر شد.

مهدی علیمرادی دادستان ملکان دقایقی قبل در گفت و گوی اختصاصی با شرح آنلاین خبر از دستگیری قاتل « زهرا نویدپور » داد اما توضیحات بیشتر در این مورد را به نشست خبری که طی دو سه روز آینده برگزار می شود موکول کرد.

بر اساس تحقیقات خبرنگار شرح آنلاین قاتل برادر مقتول بوده که بنا به دلایل ناموسی خواهر خود را به قتل رسانده است.

چندی پیش با انتشار خبری کذب در میان رسانه ها و فضای مجازی این قتل که بیشتر به خودکشی شبیه بود منتشر شد و شخص سلمان خدادادی نماینده فعلی مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی در معرض اتهامات گسترده افکار عمومی و اصحاب رسانه قرار گرفت اما با گشوده شدن گره این ماجرا اکنون وی از این اتهام مبرا شده است.

زهرا نویدپور پیش از این به دلیل ارتباطات نامشروع با برخی همکاران خود در محل های اشتغال قبلی خود از جمله راه آهن تهران و گمرک سهلان از کار بر کنار شده بود و وی برای اخاذی از این نماینده مجلس با هدایت چند تن از چهره های سابق سیاسی استان و شهرستان برای بدنام کردن این نماینده مجلس برنامه هایی به اجرا گذاشته است که انتظار می رود با گشوده شدن این گره اکنون دستگاه قضایی نسبت به بررسی دقیق تر ماجرا اقدام و مشوقان وی در برنامه ریزی چنین نقشه ای را به پای میز محاکمه بکشاند.

رسانه های بیگانه همچون رادیو فردا و بی بی سی در خصوص این پرونده اقدامات تبلیغاتی گسترده ای انجام داده اند تا جایگاه نمایندگان مجلس در افکار عمومی را خدشه دار کنند.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می شود.

ر ف ۶۱/