ورزش سه ، (شرح آنلاین) - پیکان امروز با شکست تیم صنعت نفت می تواند صعود تا رده ششم جدول را تجربه کند و این در حالی است که هم اکنون در رده یازدهم جدول قرار دارد.

پیکان تهران هم اکنون با ۲۳ امتیاز و تفاضل گل منفی ۴ در رده یازدهم جدول قراردارد و اگر موفق به شکست صنعت نفت شود ۲۶ امتیازی خواهد شد و اگر پیروزی با اختلاف دو گل به دست بیاید پیکان به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به تیم سایپا در رده ششم جدول قرار خواهد گرفت و این می تواند یک اتفاق خوب برای پیکانی ها باشد. تیمی که مدت ها بود در نیمه پایین جدول و نزدیک به تیم های قعرنشین حضور داشت.

 

پیکان تهران اگر چه با حسین فرکی هم شروع نا امید کننده ای داشت اما چند هفته ای است که خود را پیدا کرده و با شکست تیم هایی چون ماشین سازی و استقلال خوزستان امتیازات خوبی به دست آورده و اگر امروز موفق به شکست تیم صنعت نفت شود به نیمه بالای جدول می رود. با این برد پیکانی ها بعد از هفته ها یک نفس راحت خواهند کشید و این طور می شود گفت فشار از روی دوش آنها برداشته می شود.

 

پیکان البته مصاف سختی با صنعت نفت خواهد داشت به این خاطر که صنعت نفت رکورددار تساوی دراین فصل از بازی ها است و بیشتر بازی هایی که یک پای آن صنعت نفت است به مساوی کشیده می شود و قطعا این به خاطر دفاع تیمی شاگردان سرجیو هم هست.

 

منبع : ورزش سه

 

ر ع ۷۷/