تبریز ، (شرح آنلاین) - شهر تبریز و بیشتر استان های کشور با بارش شدید برف رو به رو شده اند تا چهره ای متفاوت از عید را امروز تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار شرح آنلاین ، امروز شهر تبریز بارش شدید برف را در حالتی عجیب و یک روز مانده به عید تجربه کرد تا مردم این شهر از عمده شادی و جشن خود باز بمانند.

با نزدیک شدن به لحظه تحویل سال و عید نوروز ایرانیان ، مردم این کشور در تک تک شهر ها شور و حال خاصی به خود گرفته اند ؛ از این رو مشغول آماده شدن برای عید هستند و کوچه ها و خیابان ها اینروز ها رنگ و بوی خاصی دارد.

اما در این میان چهارشنبه سوری که یکی از سنت های قدیمی ملت ایران است با برف سنگینی که امروز شروع به بارش کرده و هنوز هم ادامه دارد مواجه شده است ، و مردم اغلب شهرها نتوانسته اند آن چیزی که مدنظرشان بود را عملی کنند.

اما این امر جنبه مثبتی نیز می تواند داشته باشد و می توان آنرا حکمت الهی دانست چرا که قطعا مانع به وقوع پیوستن درصد عظیمی از اتفاقات ناگوار در چهارشنبه سرخ شده است.

این در حالی اتفاق افتاده است که ماموران زحمتکش آتش نشانی نیز در سرتاسر سطح شهر حضور داشته و آماده باش خود را برای جلوگیری از حوادث احتمالی ناگوار اعلام کرده اند.

 

ماموران آتش نشانی

 

از طرفی دیگر ماموران نیروی انتظامی نیز فعالیت خود را شروع کرده و در سرتاسر شهر حاضر شده اند تا با تحمل سرمای طاقت فرسای تبریز ضمانت جان مردم شده و مانع از بر هم خوردن امنیت شوند.

اما در نهایت برف تبریز ادامه داشت تا مردم این شهر یک چهارشنبه سوری متفاوت و مشابه با حال و هوای کریسمس را برای امسال جشن بگیرند.

این اتفاق می تواند نشانه ای برای دور شدن از آسیب های اجتماعی و وعده سالی توام با رحمت الهی و پربار برای ایرانیان باشد.

 

بارش برف

 

آتش چهارشنبه سوری

 

سال نو

 

برف تبریز

 

عکس چهارشنبه سوری

 

پرچم ایران

 

هوای برفی

 

شهر تبریز

 

مردم شهر تبریز

 

مسجد

 

شهر تبریز

 

لاله پارک تبریز

 

چهارشنبه سوری

 

پارک ولیعصر تبریز

 

ر ع ۷۷