مهر ، ( شرح آنلاین ) - نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس درباره مشکل کم آبی و قطع آب در مناطق سیل‌زده گفت: گل آلود بودن آب سد بهانه است و ما این توجیه‌ها را قبول نداریم.

ولی اله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی درباره مشکل کم آبی و قطع آب در مناطق سیل زده و شهرهای گروه الف اظهار داشت: اینکه برخی دلیل کم آبی و بی آبی را گِل آلود بودن سد عنوان می‌کنند، این بهانه‌ای بیش نیست وما این حرف‌ها و توجیهات را قبول نداریم.

وی افزود: دیروز با معاون وزیر نیرو تماس گرفتم و گلایه مردم را به ایشان انتقال دادم زیرا وزارت نیرو باید تدبیر تصفیه‌خانه را به سرعت عملیاتی می‌کرد و آب شرب را به سمت بابلسر انتقال می‌دادند و متأسفانه با تأخیر این طرح دنبال می‌شود.

نانواکناری یادآور شد: انتظار داریم وزارت نیرو و وزیر، همت کنند تا بتوانیم مشکل را برطرف کنیم زیرا این مشکل چندین سال دامنگیر مردم ما است.

این نماینده مجلس یادآور شد: این موضوع جزو اولویت‌هایی بود که باید دنبال می‌کردند، ولی متأسفانه این کار به انجام نرسید و علت اینکه برخی نقاط شهر آب دارند و برخی ندارند این است که بعضی از مناطق از مسیر فریدونکنار آب می‌گیرند.

سیل هفته گذشته موجب گل آلود شدن رود خانه ها و سد های منطقه و در نتیجه قطع آب در برخی مناطق شهری مازندران شده است.

 

منبع : مهر 

 

س ب ۶۳/