وضعیت شهرک های صنعتی صنعتی شهرستان شبستر مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی،‌ مدیرعامل این شرکت در این نشست که با حضور نماینده مردم شبستر و عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد، اظهار کرد:پنج شهرک […]

وضعیت شهرک های صنعتی صنعتی شهرستان شبستر مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی،‌ مدیرعامل این شرکت در این نشست که با حضور نماینده مردم شبستر و عضو هیات مدیره سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران برگزار شد، اظهار کرد:پنج شهرک و دو ناحیه صنعتی در محدوده جغرافیایی شهرستان شبستر ایجاد شده است که تقاضای خوبی نیز در آن ها وجود دارد.
سیدمرتضی نیرومند اسکویی افزود:‌ با توجه به تکمیل ظرفیت زمین های صنعتی شهرک صنعتی شبستر اقدام به توسعه این شهرک نموده ایم و اقدامات آن نیز در حال انجام می باشد.
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: روحیه کار و تلاش مردم شبستر بسیار بالا بوده وبا عنایت به ضرورت کار و تولید ملی استفاده از این روحیه اهمیت بسیاری پیدا کرده است.
معصومه آقاپور افزود:‌ با توجه به تکمیل زمین های صنعتی شهرک صنعتی شبستر مراجعات متعددی از سوی سرمایه گذاران شهرستان برای سرمایه گذاری در این شهرک می شود که تسریع در عملیات اجرایی فاز توسعه آن را می طلبد.