مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری جشن‌های قصه‌گویی با حضور کودکان، نوجوانان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در شهرهای آذربایجان‌شرقی خبرداد. به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی؛ هادی‌ یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: این جشن‌ها […]

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی از برگزاری جشن‌های قصه‌گویی با حضور کودکان، نوجوانان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها در شهرهای آذربایجان‌شرقی خبرداد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی؛ هادی‌ یوسف‌زاده با اعلام این مطلب تصریح کرد: این جشن‌ها از ابتدای شهریور ماه سال جاری در شهرهای مختلف استان آغاز و با اجرای جشن قصه‌گویی در مجتمع کانون تبریز در ۱۶ شهریور به کار خود پایان داد.

وی افزود: در این جشن‌ها نوجوانان، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و دیگر علاقه‌مندان قصه‌گویی حضور داشتند و قصه‌های خود را اجرا کردند.

مدیر کل کانون استان در عین حال تصریح کرد: ۲۴ جشن قصه‌گویی در تبریز و شهرهای مراغه، عجب‌شیر، بناب، ملکان، آذرشهر، چاراویماق، هشترود، میانه، بستان‌آباد، اهر، ورزقان، کلیبر، مهربان، سراب، هادیشهر، شبستر، مرند و مراکز تبریز برگزار و با استقبال علاقه‌مندان همراه شد.

یوسف‌زاده با بیان مطلب که، برگزیدگان این جشن‌ها به مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه خواهند یافت افزود: برگزیدگان جشنواره استانی قصه‌گویی نیز در مرحله منطقه‌ای حضور خواهند داشت.

وی توسعه فرهنگ قصه‌‌گویی و شناسایی استعداد‌های این عرصه را از اهداف برگزاری جشن‌های قصه‌گویی عنوان کرد.

یوسف زاده در پایان گفت: قصه‌گویی به عنوان یکی از فعالیت‌هایارزشمند کانون پروش فکری است و برهمین اساس بهره‌گیری از این ابزار تربیتی برای انتقال آموزه‌ها و ارزش‌های اسلامی– ایرانی به کودکان و نوجوانان و هم‌چنین آشنایی آنان باپیشینه و فرهنگ بومی و محلی همواره مورد توجه این مجموعه فرهنگی قرار دارد