مهر ، (شرح آنلاین) - سیل رودخانه فصلی روستای عمارت در شهرستان سیروان قربانی گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: امروز ظهر جسد غرق شده مردی در رودخانه فصلی روستای عمارت توابع بخش مرکزی سیروان کشف شد.

سرهنگ رضاخورانی گفت: امروز حوالی ساعت یک بعداز ظهر برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در حاشیه رودخانه فصلی که از بارش شب گذشته سیلاب جاری شده جسد مرد کهنسالی کشف که بلافاصله عوامل گشت کلانتری ۱۱ مرکزی و کارآگاهان دایره جناحی پلیس آگاهی جهت بررسی و انجام تحقیقات فنی، تخصصی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله مراتب جهت کسب تکلیف به شعبه بازپرسی دایره جناحی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان اطلاع داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در ادامه بیان داشت: پس از شناسایی متوفی مراتب جهت انجام تشریفات و سیر مراحل قضائی به پزشکی قانونی ارجاع داده شد.

این مقام انتظامی با اشاره به نتیجه تحقیقات پلیس گفت: متوفی حدود ۹۰ سال عمر داشته که به منظور سرکشی از اراضی کشاورزی قصد عبور از رودخانه فصلی را داشته که متأسفانه در سیلاب غرق می‌شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان در پایان از عموم شهروندان خواست: با هوشیاری مراقب سیلاب‌های رودخانه‌های فصلی باشند و اگر چنانچه در ایام باقیمانده تعطیلات نوروزی قصد گردشگری در حاشیه رودها را دارند از نزدیک شدن اطرافیان به حریم رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

 

 

منبع: مهر

الف خ ۷۲ /