مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزوده شدن ۳۸ دستگاه اتوبوس  در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سالتحصیلیجدید به ناوگان اتوبوسرانی برای ارایه خدمات بهتر به دانش آموزان و دانشجویان از اول مهر ماه خبر داد. به گزارش شرح آنلاین ، فرخ جلالی افزود: از این تعداد ۱۳ دستگاه اتوبوس دو کابین در […]

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزوده شدن ۳۸ دستگاه اتوبوس  در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سالتحصیلیجدید به ناوگان اتوبوسرانی برای ارایه خدمات بهتر به دانش آموزان و دانشجویان از اول مهر ماه خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین ، فرخ جلالی افزود: از این تعداد ۱۳ دستگاه اتوبوس دو کابین در مسیر تندرو و ۲۵ دستگاه اتوبوس در سایر خطوط به ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه اضافه شده است.
وی اظهار کرد: به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید ۱۲۰ دستگاه اتوبوس بخش خصوصی نیز بازسازی و نظافت داخلی آن ها انجام شده است.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، نوسازی ۳۵ دستگاه باجه های فروش بلیط، اصلاح وضعیت آسفالت مسیر تندرو از چهار راه آبرسان تا میدان ساعت، اجرای عملیات اصلاح جداکننده مسیر تندرو و آموزش و بازآموزی قوانین راهنمایی و رانندگی برای اتوبوسرانان را از جمله اقدام این شرکت در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید اعلام کرد.
جلالی با بیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه روزانه به طور میانگین ۷۰۰ هزار نفر را جابجا می کند، ادامه داد: پیش بینی می شود در روز اول مهر این تعداد به ۷۵۰ تا ۸۰۰ هزار نفر برسد که این شرکت با تمامی ظرفیت و امکانات آماده ارایه خدمات در مسیرهای داخل شهر و حومه است.
وی از برنامه ریزی لازم برای خدمات رسانی به مراکز دانشگاهی در روز اول مهر خبر داد و گفت: میزان پوشش شبکه خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی سطح تبریز و حومه با افزایش ۱۱۰ کیلومتر هم اکنون به یک هزار و ۴۶۰ کیلومتر رسیده است.
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اظهار کرد: شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در اول مهر در مسیر تندرو برای دانش آموزان و دانشجوان خدمات رایگان ارایه می دهد.
جلالی یادآوری کرد: این خدمات در راستای تکریم دانشجویان، دانش آموزان و معلمان به منظور ترویج و نهادینه سازی فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی و به تبع آن کاهش بار ترافیکی، آلودگی هوا و جلوگیری از اتلاف وقت در سفرهای درون شهری با توجه به افزایش بار ترافیکی شهر در ایام بازگشایی مدارس اجرا می شود.
شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با برخورداری از ۶۸۰ دستگاه اتوبوس در مسیرهای تندرو و سایر خطوط به شهروندان خدمات ارایه می دهد.