متوسط مصرف روزانه بنزین در شهریورماه سال جاری به ۸۸میلیون و ۲۰۰هزار لیتر رسیده که این میزان مصرف بنزین نسبت به متوسط مصرف این فرآورده استراتژیک نفتی در مدت مشابه سال گذشته ۹.۲درصد رشد را نشان می‌دهد. به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، مصرف بنزین در روزهای پایانی تابستان همچنان بالاست به‌طوری که شاهد مصرف بیش […]

متوسط مصرف روزانه بنزین در شهریورماه سال جاری به ۸۸میلیون و ۲۰۰هزار لیتر رسیده که این میزان مصرف بنزین نسبت به متوسط مصرف این فرآورده استراتژیک نفتی در مدت مشابه سال گذشته ۹.۲درصد رشد را نشان می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شرح آنلاین، مصرف بنزین در روزهای پایانی تابستان همچنان بالاست به‌طوری که شاهد مصرف بیش از ۸۰ میلیون لیتر بنزین در هر روز هستیم.

بررسی میزان مصرف بنزین در شهریورماه سال جاری (از ابتدای ماه تا پایان روز بیست و ششم) نشان می‌دهد متوسط مصرف بنزین در این ماه به ۸۸ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر در روز رسیده است. این میزان مصرف بنزین نسبت به متوسط مصرف این فرآورده استراتژیک نفتی در مدت مشابه سال گذشته ۹٫۲ درصد رشد را نشان می‌دهد.

متوسط مصرف بنزین در مردادماه امسال ۸۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر در روز بود که این رقم در مقایسه با متوسط مصرف بنزین در مرداد ماه سال گذشته رشدی ۷٫۴درصدی داشت.

میانگین روزانه مصرف بنزین در تیرماه سال جاری ۸۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر به ثبت رسید که این میزان مصرف نسبت به مدت مشابه سال ۹۵ نشان‌دهنده رشدی ۱۲٫۱درصدی بود.

در خردادماه سال جاری متوسط روزانه مصرف بنزین ۷۵ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بود که در مقایسه این رقم با ماه مشابه سال گذشته رشدی ۴٫۹درصدی در مصرف بنزین در این ماه دیده می‌شود.

متوسط مصرف بنزین در اردیبهشت ماه سال جاری ۷۸ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر در روز به ثبت رسید که مقایسه این میزان مصرف با متوسط مصرف این فرآورده نفتی در اردیبهشت ماه سال ۹۵ نشان‌دهنده رشدی ۸٫۸درصدی است.

مصرف بنزین در نخستین ماه سال یعنی فروردین ماه نیز به‌طور متوسط در هر روز ۸۷ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر در روز بود که مقایسه این رقم با متوسط مصرف بنزین در فروردین ۹۵ رشدی ۸درصدی را در مصرف این فرآورده نفتی نشان می‌دهد.

در مجموع طبق اعلام رسمی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، متوسط مصرف بنزین در ۱۸۱ روز ابتدایی سال ۹۶ (از اول فروردین تا ۲۶ شهریور) به‌طور میانگین روزانه ۸۱ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر در روز بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که متوسط مصرف بنزین ۷۵ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده، نشان‌دهنده رشد ۹٫۴درصدی مصرف بنزین در سال جاری است.

انتهای پیام/