به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، کریم صادق‌زاده امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریزدر گفتگو با شهریار اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد امروز حضور مردم در راهپیمایی از سال‌های گذشته باشکوه‌تر بود. وی ادامه داد: امروز مردم تبریز به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و علی‌رغم سم‌پاشی دشمنان در فضاهای […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، کریم صادق‌زاده امروز در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن تبریزدر گفتگو با شهریار اظهار کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد امروز حضور مردم در راهپیمایی از سال‌های گذشته باشکوه‌تر بود.

وی ادامه داد: امروز مردم تبریز به دعوت رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و علی‌رغم سم‌پاشی دشمنان در فضاهای رسانه‌ای در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور پررنگی یافتند و این نشان از عشق و اراده مردم به انقلاب و ولایت است.

این عضو شورای شهر تبریز حماسه ۲۲ بهمن را جلوه‌گاه تجلی وحدت مسلمانان دانست و گفت: امسال مدیران و کارکنان شهرداری تبریز نیز با انسجام و شکوه بیش‌تری حضور یافتند و انتظار می‌رود این حضور سال به سال بیش‌تر شود.

صادق‌زاده از اقدامات صورت‌گرفته در فضاسازی و آماده‌سازی سطح شهر برای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن توسط شهرداری تبریز تقدیر کرد.