به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده با اعلام این مطلب گفت: شهرداری تبریز در این نمایشگاه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود، عملکرد ۴۰ ساله خود را در حوزه های مختلف ارائه می کند. حاجی زاده، خدمات شهری، بازآفرینی شهری، حمل و نقل عمومی، […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده با اعلام این مطلب گفت: شهرداری تبریز در این نمایشگاه که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار می شود، عملکرد ۴۰ ساله خود را در حوزه های مختلف ارائه می کند.

حاجی زاده، خدمات شهری، بازآفرینی شهری، حمل و نقل عمومی، حوزه IT و اجتماعی فرهنگی را محورهای اصلی نمایشگاه دانست و افزود: شهرداری تبریز همچنین پروژه هایی که بر مبنای ابتکار و خلاقیت، استفاده از فناوری های جدید و مشارکت با بخش خصوصی طراحی و اجرا کرده و می کند را به بازدید کنندگان معرفی خواهد کرد تا مورد ارزیابی کارشناسان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور قرار گیرد.

او تاکید کرد: در حوزه خدمات شهری، اقدامات شهرداری در حوزه مدیریت پسماند، مدیریت فضای سبز، مدیریت میادین و ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در این نمایشگاه عرضه می شود.

حاجی زاده در ادامه با اشاره حضور موفق شهرداری تبریز در نمایشگاه بین المللی مسکن، شهرسازی و بازآفرینی شهری تهران در دی ماه گذشته، اظهار داشت: پروژه های موفق شهرداری تبریز در حوزه بازآفرینی شهری و رفع معضل حاشیه نشینی در این نمایشگاه نیز به بازدید کنندگان و دیگر شهرداری ها در قالب بروشور و کتابچه تشریح و تبیین می شود.

مدیرکل ارتباطات و اموربین الملل شهرداری تبریز افزود: انتشار دستاوردهای شهرداری تبریز در حوزه فناوری اطلاعات و اینترنت اشیا (هوشمند سازی)، بخش دیگری از اقدامات شهرداری است که در این نمایشگاه سه روزه در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد.

شایان ذکر است نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی که به مناسبت چهلمین سالگرد بزرگداشت انقلاب شکوهمند اسلامی برنامه ریزی شده اول تا سوم اسفند ۱۳۹۷ به همت سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در بندرعباس برگزار می شود.