به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر شامگاه دیروز در یک صد و دهمین جلسه شورای شورای شهر تبریز درباره میزان تحقق بودجه سال ۹۷ شهرداری تبریز اعلام کرد: در تاریخ هرگز این اتفاق نیفتاده است که ۱۰۰ درصد بودجه نوشته‌ شده و مصوب، محقق شود. وی با بیان اینکه بودجه باید […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین‌باهر شامگاه دیروز در یک صد و دهمین جلسه شورای شورای شهر تبریز درباره میزان تحقق بودجه سال ۹۷ شهرداری تبریز اعلام کرد: در تاریخ هرگز این اتفاق نیفتاده است که ۱۰۰ درصد بودجه نوشته‌ شده و مصوب، محقق شود.

وی با بیان اینکه بودجه باید واقعی تنظیم شود، گفت: در لایحه پیشنهادی بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز، تلاش کرده‌ایم که منطبق با واقعیت‌ها نسبت هزینه‌ها و درآمدها را مشخص و تعیین کنیم.

شهردار تبریز با اشاره به افزایش قیمت‌ها در حوزه‌های مختلف، تاکید کرد: ما بودجه جاری شهرداری تبریز را که شامل حقوق پرسنل، خدمات شهری، پاداش پایان خدمت کارکنان و … است را در سال ۹۸ افزایش نداده‌ایم این درحالی است که شهرداری اصفهان علی‌رغم اینکه میزان تحقق بودجه‌اش کمتر از شهرداری تبریز است، اما در سال ۹۸ هزینه‌های جاری‌ اش را نسبت به سال جاری ۱۳۰میلیارد تومان افزایش داده است.

وی خاطرنشان کرد: برای تدوین لایجه بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز از مردم نظرسنجی شده‌ و بر همان اساس پروژه‌ها و موارد اولویت‌بندی شده است.

در پایان جلسه سه شنبه شب شورای شهر تبریز، کلیات لایحه بودجه سال ۹۸ شهرداری تبریز به تصویب اکثریت اعضاء رسید.