به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، از ساعت ها مانده به شروع دیدار حساس امروز تراکتورسازی با سپاهان هواداران زیادی که در حال رفتن به ورزشگاه بودند از اتوبوس های اختصاص یافته برای عزیمت به ورزشگاه یادگار امام استقبال کردند. این اتوبوس ها هم اکنون نیز در حال ارائه خدمات به تماشاگران پرشور […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، از ساعت ها مانده به شروع دیدار حساس امروز تراکتورسازی با سپاهان هواداران زیادی که در حال رفتن به ورزشگاه بودند از اتوبوس های اختصاص یافته برای عزیمت به ورزشگاه یادگار امام استقبال کردند.

این اتوبوس ها هم اکنون نیز در حال ارائه خدمات به تماشاگران پرشور تیم تراکتورسازی هستند و از طریق مبادی مختلف اتوبوس ها به سمت ورزشگاه یادگار امام حرکت می کنند.

سرویس دهی شرکت واحد اتوبوسرانی به تماشاگران این بازی از طریق مبادی میدان ستارخان، میدان جهاد، چهارراه عباسی، ضلع شرقی پایانه محققی (سه راه امین) و چهارراه طالقانی انجام می شود.

دیدار حساس تیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان از چارچوب بازی های هفته بیستم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، جام خلیج فارس از ساعت ۱۶ امروز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.