به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در پایان نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در گفتگو با شهریار ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: همکاران این اداره کل از چند ماه پیش در حال تهیه گزارش عملکرد چهار دهه فعالیت شهرداری تبریز بودند […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در پایان نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی در گفتگو با شهریار ضمن تقدیر از عملکرد اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز گفت: همکاران این اداره کل از چند ماه پیش در حال تهیه گزارش عملکرد چهار دهه فعالیت شهرداری تبریز بودند که البته جمع بندی این حجم از خدمات صورت گرفته، کار بسیار سنگینی بود.

او افزود: از سوی دیگر همکاران ما باید گزارش عملکرد شهرداری در سال ۹۷ را نیز جمع بندی می کردند که همزمانی این دو موضوع بر سختی های کار می افزود.

شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنانش افزود: البته همانطور که از آغاز نمایشگاه نیز مشخص بود شهرداری تبریز حضور پررنگ و موثری در نمایشگاه داشت و همکاران ما توانستند به خوبی توانمندی های شهرداری تبریز را تبیین و عرضه کنند.

شهین باهر تصریح کرد: در روز افتتاح نمایشگاه معاون وزیر کشور در بازدید از غرفه شهرداری تبریز اعلام کرد که این غرفه هم از نظر محتوا و هم طراحی و اجرا یکی از غرفه های برتر و برجسته نمایشگاه است.

او با بیان اینکه امسال در نمایشگاه موضوع ارزیابی غرفه ها در دستور کار نبود، گفت: اگر ارزیابی انجام می شد به یقین غرفه شهرداری تبریز هم از حیث طراحی غرفه و اجرای پروژه ها و هم نحوه ارائه محتوا به شهروندان، می توانست همچون سال گذشته غرفه برتر انتخاب و معرفی شود.

شهین باهر نمایشگاه ها را محل مناسب انتقال تجربیات خواند و اظهار داشت: اگر در شهرداری های دیگر کشور تجربه خوبی وجود داشته باشد قطعا از آنها برای رفع برخی کاستی های موجود در شهر استفاده می شود.

گفتنی است،سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور بدلیل ارائه گزارش عملکرد مناسب فعالیت های چهل ساله فعالیت شهرداری تبریز با ارائه لوح و تندیس ویژه از غرفه شهرداری تبریز تقدیر کرد. ابتکار و خلاقیت، استفاده از فناوری های جدید، مشارکت بخش خصوصی و جلب مشارکت های اجتماعی از مهمترین دلایل این قدردانی از شهرداری تبریز اعلام شده است.
شهردار بندرعباس نیز در این نمایشگاه با قدردانی از حضور و تلاش بی وقفه تلاشگران غرفه شهرداری تبریز در نمایشگاه بندرعباس با تندیس ویژه نمایشگاه شهر ایده آل از شهرداری تبریز تقدیر کرد.