به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، محمدحسین اسحقی امروز در جلسه شورای شهر تبریز گفت: کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی شهرداری تبریز بعداز ۲۵ سال طی سال جاری به بهره برداری رسید. معاون عمرانی شهرداری تبریز ادامه داد: احداث کارخانه آسفالت با کیفیت در تبریز اقدامی بسیار مهم بود و توانستیم آسفالتی با کیفیت […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، محمدحسین اسحقی امروز در جلسه شورای شهر تبریز گفت: کارخانه آسفالت ۱۶۰ تنی شهرداری تبریز بعداز ۲۵ سال طی سال جاری به بهره برداری رسید.

معاون عمرانی شهرداری تبریز ادامه داد: احداث کارخانه آسفالت با کیفیت در تبریز اقدامی بسیار مهم بود و توانستیم آسفالتی با کیفیت عالی در تبریز تولید کنیم. ما در تهیه آسفالت به خودکفایی رسیدیم. کارخانه آسفالت پروژه بزرگی بود که ۱۳ کیلومتر برای انتقال گاز آن لوله گذاری انجام شد.

اسحقی با بیان اینکه بهسازی ایستگاه های بی آر تی دیگر پروژه مهم شهرداری تبریز بود، گفت: تعداد ۷ ایستگاه در سال گذشته و ۱۶ ایستگاه طی امسال بهسازی شد. همچنین ۳۰۰۰ متر مربع نیز از مسیرهای بی آر تی درحال طی مراحل و تشریفات عقد قرارداد برای اجرا است.

وی با اشاره به اینکه ۴ باب زمین چمن مصنوعی در تبریز درحال احداث است، ادامه داد: ۱۴ باب چمن مصنوعی نیز احداث و به بهره برداری رسیده است.

اسحقی افزود: مرکز همایش های بین المللی در تبریز نیز که پس از چندین سال در تبریز به بهره برداری رسید، از دیگر پروژه های مهم شهرداری بود.

وی ادامه داد: احداث تقاطع غیرهمسطح حضرت ولیعصر و مسیرگشایی های چندگانه در تبریز از دیگر اقدامات عمرانی شهرداری است.