به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، در پایان جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز، شکور اکبرنژاد با بیان اینکه تمام سوالاتی که از شهرداری پرسیده می شود برای بهبود کارهاست گفت: اینکه چند سوال در این جلسه از شهرداری پرسیده شد و ده ها سوال دیگر نیز وجود دارد دلیل بد بودن […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، در پایان جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تبریز، شکور اکبرنژاد با بیان اینکه تمام سوالاتی که از شهرداری پرسیده می شود برای بهبود کارهاست گفت: اینکه چند سوال در این جلسه از شهرداری پرسیده شد و ده ها سوال دیگر نیز وجود دارد دلیل بد بودن کارها نیست.

او ادامه داد: در بسیاری از مسائل اعم از بودجه، اجرا و بسیاری از مسائل دیگر، کارها و اقدامات شهرداری نسبت به گذشته به مراتب بهتر شده است.

اکبرنژاد تصریح کرد: تمام این سوال و جواب ها برای بهتر شدن امور است.

سونیا اندیش نائب رئیس شورای شهر تبریز نیز با بیان اینکه موضوع شفاف سازی پروژه ها در این دوره به خوبی انجام شده است گفت: امروز در مسئله شفافیت در موضوع پروژه ها مشکلی وجود ندارد.

او افزود: شهرداری در بودجه سال ۹۷ و پیشنهادات بودجه سال ۹۸ پروژه های عملیاتی و قابل اجرا که مشکلات محلات و ترافیک را حل می کند مطرح کرده است که بسیار خوب است.

اندیش گفت: تنها مشکل فعلی در بحث شفافیت مربوط به پروژه های بزرگ است که انتظار داریم این موضوع نیز حل شود.