به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۶، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار عملیات آسفالت ریزی در محلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز توسط عوامل معاونت فنی و عمرانی این منطقه آغاز شد. در این طرح عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت اساسی در کوی […]

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار به نقل از امور ارتباطات شهرداری منطقه ۶، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار عملیات آسفالت ریزی در محلات سطح حوزه شهرداری منطقه ۶ تبریز توسط عوامل معاونت فنی و عمرانی این منطقه آغاز شد.
در این طرح عملیات زیرسازی و اجرای آسفالت اساسی در کوی پاکی واقع در قراملک، در راستای ارائه خدمات محله ای، با اولویت محله های فاقد آسفالت اجرا می شود.
اجرای پروژه های آسفالت ریزی و لکه گیری معابر و محلات سطح حوزه منطقه ۶ به منظور زیباسازی و رفاه حال شهروندان در اولویت برنامه های نوروزی این منطقه قرار گرفته است.
همچنین، شهردار منطقه ۶ تبریز دستور داده که پیش از آغاز ایام نوروز و مسافرتهای نوروزی پروژه های عمرانی نیمه تمام در مسیر ورودی شهر تبریز تکمیل، ترمیم و رنگ آمیزی جداول معابر و خیابانهای اصلی انجام گیرد.
گفتنی است، شهرداری منطقه ۶ کلانشهر تبریز با وسعتی بالغ بر ۷ هزار و ۴۳۱ هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل می شود که جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر، را تحت پوشش قرار می دهد.
این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران برخوردار است.
مساحت کل فضای سبز منطقه ۱۱۰ هکتار شامل ۲۹ پارک بزرگ و محله ای بوده و ۴۵ باب مسجد و حسینیه و ۸۵ مرکز آموزشی و تحصیلی دارد که دو پارک قوناقلار باغی و حجاج در ورودی شمالغرب تبریز و مساجد سطح منطقه آماده میزبانی و تامین نیازهای مسافرین نوروزی هستند