شهریار،( شرح آنلاین ) - شهروندان تبریزی می توانند با ثبت نام اینترنتی و اقدام بموقع برای دریافت معاینه فنی خودروها، مدت زمان معطلی در این مراکز را بخصوص در آستانه نوروز به حداقل برسانند.

اصغر آدی بیگ مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: با توجه به در پیش بودن سفرهای نوروزی و اهمیت انجام معاینه فنی و کنترل وضعیت ایمنی خودروها قبل از سفر، از شهروندان محترم خواهشمندیم معاینه فنی خودرو را به روزهای پایانی سال موکول نکنند و با اقدام بموقع مانع از بروز ازدحام و تشکیل صف های طولانی در مراکز معاینه فنی شوند .

وی افزود: شهروندان در صورت تمایل برای کاهش مدت زمان معطلی در مراکز، نسبت به استفاده از سیستم نوبت دهی آنلاین و مراجعه با وقت قبلی در مرکز مورد نظر اقدام کنند. همچنین به شهروندان توصیه می‌شود که رأس ساعت اعلام شده در مراکز حضور داشته باشند.

آدی بیگ گفت در گفتگو با شهریار با اشاره به برگزاری جلسه استقبال از بهار در محل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تبریز، عنوان کرد: سلامتی و نشاط، لازمه زندگی است و ما در راستای استقبال از بهار تلاش داریم در حوزه ایمن سازی با همکاری و تعامل تمامی نهادهای مرتبط در کاهش آمار حوادث و افرایش ایمنی شهروندان موثر عمل کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا از شهروندان محترم می خواهیم با رعایت قوانین، از بهار و زیبایی هایش بهره برده و نشاط و پویایی اجتماعی را حفظ کنند.