شهریار ، ( شرح آنلاین ) - شهردار تبریز گفت: سرانه فضای سبز تبریز را با مشارکت مردم به استانداردهای جهانی نزدیک می‌کنیم.

ایرج شهین باهر در حاشیه مراسم آغاز کاشت ۲۰۰ هزار اصله نهال در گفتگو با شهریار گفت: این مراسم به مناسبت روز درخت کاری و با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و با حضور اقشار مختلف مردم، ورزشکاران و طلاب با هدف افزایش مشارکت مردمی در زمینه ترویج درختکاری برگزار شد.

وی در خصوص علت برگزاری این آیین در ورزشگاه یادگار امام گفت: این مراسم در ورزشگاه یادگار امام تبریز که نماد مشارکت و حضور پرتعداد ورزش دوستان و هواداران تراکتورسازی از شهرهای مختلف آذربایجان است، برگزار شد تا فرهنگ درخت کاری بیش از پیش بین آحاد مردم ترویج یابد.

شهردار تبریز با تاکید بر ضرورت حضور اقشار مختلف مردم در نهضت درختکاری شهرداری تبریز گفت: توسعه فضای سبز و توجه به مسئله درختکاری یکی از ضرورت های شهر تبریز است و در این خصوص تلاش می کنیم تا با مشارکت مردم زمینه افزایش سرانه فضای سبز شهری را فراهم سازیم.

وی افزود: در این راستا شهرداری تبریز همچون سال گذشته نگاه ویژه ای به موضوع درختکاری و افزایش سرانه فضای سبز دارد و بر همین اساس امروز و همزمان با ۱۵ اسفند روز درختکاری، نهضت کاشت ۲۰۰ هزار اصله نهال در نقاط مختلف شهر آغاز شد.

وی ادامه داد: ما می خواهیم تا مردم برای توسعه فضای سبز پای کار بیایند و به عنوان خادمان شهر وظیفه داریم تا این زمینه را فراهم کرده و سرانه فضای سبز تبریز را به استانداردهای جهانی نزدیک کنیم.