مجید خدابخش استاندار جدیدی آذربایجان شرقی در دومین روز کاری خود با جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.   به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، در این جلسه اختصاصی جهانگیری با اشاره به جایگاه رفیع و حساس استان آذربایجان شرقی ، این استان را دارای تاثیرات ملی و فراملی […]

مجید خدابخش استاندار جدیدی آذربایجان شرقی در دومین روز کاری خود با جهانگیری معاون اول ریاست جمهوری دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، در این جلسه اختصاصی جهانگیری با اشاره به جایگاه رفیع و حساس استان آذربایجان شرقی ، این استان را دارای تاثیرات ملی و فراملی دانسته و از استاندار جدید درخواست کرد با تلاش مضاعف و مدیریت جهادی ، اهداف دولت به ویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال را تحقق بخشند.

 

فرمانده اقتصاد مقاومتی کشور با اشاره به صنعتی بودن استان ، دانش بنیان شدن صنایع و نو آوری و نوسازی را در حوزه صنایع آذربایجان شرقی مورد تاکید قرار داد.

معاون اول رئیس جمهور و رییس ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸ با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ ، این رویداد را فرصت مناسبی برای مطرح کردن تبریز و توسعه آن دانسته مقرر کرد در اولین فرصت جلسه ستاد ملی تبریز ۲۰۱۸ با حضور وزرای ذی ربط و به ریاست ایشان تشکیل شود .

احیای دریاچه ارومیه به عنوان میراث ملی و بین المللی از دیگر موضوعاتی بود که مورد درخواست دکتر جهانگیری در دیدار با استاندار جدید آذربایجان شرقی قرار گرفت و تاکید کردند دولت آماده هر گونه همکاری برای احیا این دریاچه است.

در این دیدار خدابخش استاندار آذربایجان شرقی ضمن تشکر از اعتماد هیات دولت و انتخاب به عنوان استادار استان مهم آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کردند با توکل بر خدا و استفاده از توان و استعداد تمامی نیروهای استان و رهنمودهای نماینده معزز ولی فقیه در استان و همراهی نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی بتوانند انتظارات مردم و دولت را در طول مدیریت استان برآورده ساخته آذربایجان شرقی و تبریز را به جایگاهی که درخور و شایسته ان است و در طول تاریخ از آن بهره مند بوده ارتقا دهند.