( شرح آنلاین ) -بی‌توجهی مدیریت شبکه نسیم به محتوای برنامه اخیر دورهمی و انعکاس برخی مسائل، موجب شد مدیر این شبکه توسط رئیس سازمان صداوسیما توبیخ شود.

روابط عمومی صداو سیما اعلام داشت، در پی بی‌توجهی شبکه نسیم به محتوای برنامه اخیر دورهمی و بیان مطالب غیرمنصفانه در خصوص تلاش‌های مسئولان در حادثه سیل در ایام نوروز، رئیس سازمان صدا وسیما مدیر شبکه نسیم را توبیخ کرد .

عبدالعلی علی‌عسگری در نامه ای به معاون سیمای رسانه ملی با ابراز تأسف از پخش این برنامه در شرایطی که مردم نیازمند امیدآفرینی هستند، تصریح کرده است: علاوه بر توبیخ مدیر شبکه نسیم، باید سایر مسئولان شبکه که در این موضوع قصور و کوتاهی داشته‌اند، برای برخورد قانونی لازم به هیأت تخلفات سازمان معرفی شوند.

رئیس سازمان صدا وسیما با بیان اینکه همواره برنامه‌های پر مخاطب سیما همچون دورهمی در مسیر امیدآفرینی و نشاط و آگاهی بخشی به مردم حرکت کرده‌اند، در پایان تاکید کرده است: مدیران شبکه‌های مختلف و برنامه‌سازان باید همچنان که بارها تاکید شده است، حریم اخلاق و انصاف را در برنامه‌ها رعایت و همیشه در مسیر امیدافزایی، نشاط اجتماعی و همبستگی ملی حرکت کنند.

گفتنی است پیش از این وزیر کشور نیز از انتقادات مهران مدیری در خصوص عملکرد مسئولان ابراز نارضایتی کرده بود و گفته بود: نمی دانم از کی مسخره کردن و نا امید کردن مردم اسمش هنر شده است.

 

فیلم انتقاد وزیر کشور از دور همی مهران مدیری

 

 

 

فیلم حرف های جنجالی مهران مدیری در دورهمی 

 

 

 

 

 

س ب ۶۳/