( شرح آنلاین ) - باز هم ترامپ سرنا را از سر گشادش نواخته و زر مفت زده است که سپاه یک نهاد تروریستی است و من از شب تا صبح هر جوری دو دوتا چهار تا می کنم می بینم کل ملت ایران تروریستند.

اگر علتش را بپرسید باید بگویم چون با احتساب تعداد پاسداران کشور و بسیجیانی که در این تشکل نظامی و انقلابی عضویت دارند سهم هر خانواده ایرانی یک نفر سپاهی یا بسیجی می شود و با شعار ” به عقب بر نمی گردیم ” ترامپ همه ملت ایران عضو سپاه هستند و همه هموطنان من به نوعی تروریست محسوب می شوند.

کار خدا عجیب است ، تحریم سپاه در آستانه تولد امام حسین (ع) حکمتی است که من سرش را نمی دانم اما مطمئنم همانطور که یزید دلخوشی از امام حسین(ع) نداشت ترامپ هم دلخوشی از سپاه و پاسداران انقلاب اسلامی ندارد.

پاسدارانی که به زعم ترامپ موقع حمله داعش باید پشت مرزهایمان می نشستند و تخمه می شکستند تا حضور نیروهای قدس در عراق و سوریه محقق نشود یا وقتی سیل می آید نباید در حال کمک رسانی به مردم دیده شوند و اگر سپاه برای رفع آبگرفتگی آق قلا اقدام به تخریب جاده و خط اهن کرده حتما به قول بی بی سی یک کار غیرکارشناسی بوده و این همه سدی که سپاه برای ذخیره سازی روان آب های فصلی و محلی احداث کرده عامل خشکسالی در ایران هستند.

اصلا به قول ترامپ سپاه چرا این همه به فکر مردم ایران است و فریاد مستضعفان جهان را لبیک می گوید و خط تولید موشک نصر ۳ را به حماس می دهد تا پدر اسرائیل غاصب را در بیاورند و خواب شهرک نشینان را آشفته کنند.

دنیا از این دستور جدید این ابله کاباره گردان متحیر شده و نتانیاهو ذوق مرگ، و پیام تبریک فرستاده که چنین و چنان. اما از این حماقت وی که بگذریم عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. همه ملت ایران یکپارچه در حمایت از سپاه سبزپوش شده و #من_یک_پاسدارم یا #من_هم_یک_سپاهی_ام پدر فضای مجازی ای که آنها رویش حسابی حساب باز کرده اند را در آورده و اینستاگرام و توییتر این روزها سپاهی ترین روزهای زندگی خود را تجربه می کنند.

الان فضای مجازی انقلابی ترین فضای مجازی است و انقلابی ترین روزهای خود را می گذراند. آخ که چقدر دیدن اینستاگرام و توییتر این دو روز قشنگ شده است و با سرعت اینترنتی که دولت به ما هدیه داده به نفع خودمان استفاده می کنیم و مرزها را با سبزپوشان سپاه یکی بعد از دیگری در هم می نوردیم.

آقای ترامپ توییترت را کنترل کن و ببین که حرف مفتت را در سبزپوش ترین محیط مجازی دنیا به زبان آورده ای و بهتر است محترمانه بساطت را جمع کنی چون من هم یک پاسدارم.