مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از آغاز عارضه یابی و اجرای پروژه های بهبود در چهار واحد تولیدی توسط این شرکت خبر داد. به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، سیدمرتضی نیرومند اسکویی اظهار کرد:‌ بر اساس قراردادی که بین این شرکت و کلینیک صنعت […]

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی از آغاز عارضه یابی و اجرای پروژه های بهبود در چهار واحد تولیدی توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی، سیدمرتضی نیرومند اسکویی اظهار کرد:‌ بر اساس قراردادی که بین این شرکت و کلینیک صنعت و جامعه دانشگاه تبریز منعقد شده، این دانشگاه متعهد شده است تا خدمات عارضه یابی سریع و اجرای پروژه های بهبود را در چهار شرکت مستقر در شهرک های صنعتی انجام دهد.

وی با اشاره به روند انجام عارضه یابی واحدهای تولیدی، افزود: اجرای خدمات عارضه یابی جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی محول شده به شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی بوده و مراجعه تیم توانمند ساز این شرکت به واحدهای راکد و زیر ظرفیت اقتصادی به منظور بازفعال سازی و افزایش ظرفیت واحدها آغاز شده است.

وی ادامه داد: تیم عارضه یابی متشکل از اعضای کلینیک صنعت و جامعه دانشگاه تبریز مستقر در مرکز کسب و کار شهرک فناوری خودرو از واحدهای صنعتی راکد مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بازدید کرده و نسبت به شناسایی واحدهای تولیدی واجد شرایط عارضه های موجود اقدام می کند.

نیرومند اسکویی ابراز کرد: تاکنون چهار واحد صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی مراغه و خضرلو مورد بازدید میدانی تیم عارضه یابی قرار گرفته است.

وی افزود: این تیم بازدید از ۱۰ واحد صنعتی دیگر را نیز در برنامه خود دارد که تا پایان مهر ماه جاری به انجام خواهد رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی گفت: پس از مشخص شدن عارضه ها در صورت تفاهم بین واحد صنعتی و تیم عارضه یابی و عقد قرارداد،‌شرکت شهرک های صنعتی سهمی از مبلغ قرارداد منعقده را به عنوان حمایت پرداخت می کند.