ایلام،( شرح آنلاین) - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) گفت: پاسداران همیشه با عزت و با افتخار هستند و در همه ی عرصه ها با جان و مال خودشان در خدمت نظام بوده و هستند .

سرهنگ جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، در مراسم روز پاسدار ، در جمع سبزپوشان سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، گفت: ماه شعبان ایستگاه ورود به ماه ضیافت الله است و اوج عظمت ماه شعبان را باید در مناجات شعبانیه جستجو کرد و در آنجا ارتباط انسان با خداوند قابل توصیف است .

وی اظهار کرد: تروریست خواندن سپاه توسط آمریکا نشان از حماقت و جهالت آنها دارد و قبل از تحمیل کردن fatf بر کشور ما این اقدام را انجام دادند و ماهیت و ذات پلیدشان با این حرکت آشکار شد و آنها این را به خوبی بدانند که دیگر در خاورمیانه امنیت نخواهند داشت.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام ، افزود: امروز همه ی ارکان حکومت و تمامی مسئولین ، سپاه پاسداران را به عنوان یک ضرورت برای کشور شناخته اند و به خوبی می دانند که سپاه در تمام عرصه ها پیشتاز است و با تمام توان و امکانات خود وارد عرصه می شود.

وی ادامه داد: نیروهای سپاه در مناطق سیل زده استان در کنار مردم حضور فعال دارند و در حال امداد رسانی هستند و این برای سپاه یک افتخار است که خادم مردم باشد.

سرهنگ شاکرمی ، عنوان کرد: ما مصمم هستیم تا پای جان از نظام و انقلاب صیانت کنیم و در تمام عرصه ها پیشتاز باشیم و با افتخار پشتیبان ولایت خواهیم بود و در هرجایی که به انسان های مظلوم ظلمی شود ، سپاه پاسداران وارد عمل خواهد شد.