تبریز ، (شرح آنلاین) - تیم های پرسپولیس و استقلال امروز از ساعت 18 و 20:15 در مقابل ذوب آهن و ماشین سازی به میدان می روند.

لیگ برتر ایران با گذشت هر روز به اوج حساسیت های خود رسیده و استرس برای تیم ها و هواداران فوتبالی بیشتر و بیشتر می شود.

هفته قبل در حالی که استقلال تا دقیقه ۹۶ در مقابل سپاهان که در جدول لیگ برتر رده چهارم را در اختیار دارد، به تساوری دست یافته بود، روی حرکت انفرادی و فوق حرفه ای آیاندا پاتوسی ستاره آفریقایی این تیم گل اول بازی را برای استقلال در دقیقه ۹۷ وارد دروازه سپاهان کرد تا پس از شکست الهلال، سپاهان دومین قربانی وینفرد شفر برای استقلال پس از ناکامی در دربی برای باشد.

از طرفی دیگر پرسپولیس که در رده نخست جدول لیگ برتر ایران قرار دارد، روز شنبه در مقابل سایپا و علی دایی بازی خود را ۳ بر دو به پایان رساند تا اختلافش با تراکتورسازی که در رده دوم قرار دارد به ۵ امتیاز برسد.

هفته بیست پنجم لیگ برتر درحالی برگزار می شود که از فردا روز چهارشنبه، دوتیم پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۸ و ۲۰:۱۵ در مقابل ذوب آهن و ماشین سازی بازی های حساس خود در لیگ برتر را پی می گیرند.

ذوب آهن پرسپولیس

ذوب آهن که با پیوستن علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی برای این تیم روند رو به رشد خودرا در هر بازی حفظ کرده است، با برد یک بر صفر هفته قبل خود مقابل پیکان در ورزشگاه شهر قدس و عملکرد عالی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا امیدواری های هواداران این تیم را برای ظهور یک ذوب آهن قدرتمند جدید زنده کرده است.

تیم ذوب آهن در هفته های پایانی با اکثر تیم های مدعی قهرمانی در این فصل بازی دارد که از این حیث می تواند برای جدول لیگ برتر و جایگاه های آن تعیین کننده باشد.

بازی ذوب آهن و پرسپولیس نیز همانند یک فینال می تواند هیجانات را به اوج خود رسانده و ورزشگاه فولاد شهر اصفهان را به یکی از ورزشگاه های تعیین کننده جام قهرمانی تبدیل کند.

استقلال ماشین سازی

استقلال که در این فصل فرازو نشیب های زیادی را تجربه کرده است، سرانجام در انتهای لیگ به حالت ایده آل خود رسیده و همچنان می تواند یکی از پنج شانس قهرمانی در لیگ ایران باشد.

آبی پوشان پایتخت اما شرایط متفاوتی نسبت به پرسپولیس دارند و برخلاف پرسپولیس که طی سه فصل اخیر تقریبا به صدرنشینی عادت کرده اند، استقلال به طور سومین سال متوالی است که طعم صدر را حتی به صورت موقت نچشیده است.

در طرفی دیگر ماشین سازی که همانند ذوب آهن در هفته های انتهایی لیگ با اکثر مدعیان این لیگ بازی دارد، درصدد است تا با نتیجه گیری خود در برابر حریفان و با توجه به روابط حسنه بین باشگاه تراکتور و ماشین سازی به دیگر تیم تبریزی کمک کرده باشد.

از سوی دیگر ماشین سازی با نتیجه گیری در این بازی می تواند جایگاه خود در جدول را بهبود بخشیده و با تمرکز بیشتر برنامه های خود را برای ادامه لیگ تنظیم کند.

آماده باش استقلال و پرسپولیس برای بازی های امروز / ماشین سازی و ذوب آهن می توانند تعیین کننده قهرمان لیگ باشند