فارس ، (شرح آنلاین) - دروازه‌بان تیم تراکتورسازی روز گذشته از 2 نماینده مجلس شکایت کرد.

هر روز پرونده محسن فروزان دروازه‌بان کنار گذاشته تیم تراکتورسازی ابعاد جدیدی را به خود می‌گیرد.

تیم تراکتورسازی تبریز در بازی مقابل سپیدرود رشت با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم سپیدرود رشت شد تا این تیم وارد حاشیه شده که می‌توان باخت برابر پیکان را نیز از تبعات منفی این بازی دانست.

اشتباهات‌ فروزان وی را متهم اول این باخت سنگین تراکتورسازی کرد.

ساعتی بعد از این باخت، زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی فروزان را از تیم تراکتورسازی تا پایان فصل اخراج کرد.

 

شکایت از مالک باشگاه تراکتورسازی و ۲ نماینده مجلس

محسن فروزان ۲ روز پیش از مالک باشگاه تراکتورسازی و یک خبرگزاری شکایت کرده بود.

وی روز گذشته شکایت خود را از ۲ نماینده مجلس را توسط وکیلش در در هیأت نظارت بر رفتار نمایند‌‌گان مجلس ثبت کرد.

پیش از این قاضی‌پور نماینده ارومیه و بیگی نماینده تبریز با ارسال نامه‌هایی به وزیر ورزش و جوانان نسبت به اتفاقات بازی تراکتورسازی با سپیدرود اظهار تاسف کرده و خواستار برخورد با دروازه‌بان تیم تراکتورسازی شده بودند.

همچنین فرهنگی دیگر نماینده تبریز ‌طی نامه‌ای به سلطانی‌فر عنوان کرده بود عملکرد وزارت ورزش موجب شده شبهه مهندسی مسابقات فوتبال در افکار عمومی شکل گیرد و وی نیز خواستار برخورد با بازیکنانی که در شرط‌بندی‌های حضور یافته و همچنین توهین‌های قومیتی شده بود.

عکس‌العمل باشگاه‌های خونه به خونه و پارس جنوبی

در گل‌های خورده فروزان به تیم سپیدرود که با اشتباهات وی صورت گرفته است، نام باشگاه‌های پارس جنوبی و خونه به خونه هم به چشم می‌خورد.

تارتار سرمربی تیم پارس‌جنوبی در مورد بحث‌های حاشیه‌ای که در مورد فروزان مطرح می‌شود، گفت: من کاری به بازیکنان تیم‌های دیگر ندارم و امیدوارم مسئولان به مسایل رسیدگی کنند.

حسن‌زاده مالک باشگاه خونه به خونه هم در خصوص اتفاقاتی که برای فروزان دروازه‌بان سابق تیمش در تراکتورسازی افتاده گفت: اتفاقات گذشته تمام شده است و دیگر نیازی نیست نبش قبر کنیم. آن‌ موقع شبهاتی به وجود آمده بود که ما خیلی محترمانه با فروزان تسویه کرده و قراردادش را فسخ کردیم. الان هم نمی‌خواهم بیشتر از این در این خصوص صحبت کنم.

کد جدید هواداران تراکتورسازی: بازی داماش هم بررسی شود

تعدادی از هواداران تیم تراکتورسازی معتقد هستند که بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با داماش گیلان در جام حذفی در شب یلدای سال ۹۱  برگزار شد، هم باید بررسی شود. بازی که در رشت برگزار شد و فروزان درون دروازه تیم تراکتورسازی قرار داشت.

در این بازی تیم تراکتورسازی ابتدا با گل سید صالحی پیش افتاد اما در ادامه بازی مهدوی با یک ضربه ایستگاهی دروازه تیم تراکتورسازی را گشود.

در ضربات پنالتی رودباریان دروازه‌بان داماش یکی از ضربات بازیکنان تراکتورسازی را مهار کرد، اما هر ۵ ضربه پنالتی بازیکنان داماش در حالی گل شد که فروزان تنها مسیر ضربه اول پنالتی را درست تشخیص داده و ۴ ضربه دیگر را خلاف جهت شیرجه رفته بود.

در نهایت این بازی ۶ بر ۵ به سود داماش به اتمام رسید و تراکتورسازی از جام حذفی حذف شد.

 

منبع: فارس