تبریز، (شرح آنلاین) - دکتر سیدمحمدعلی آل هاشم: از نیروهای پرتلاش شهرداری تبریز و کارکنان آتش نشانی هم که به گلستان اعزام شده اند، تشکر می کنیم.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از شهریار، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز در خطبه های امروز نماز جمعه، با اشاره به وقوع سیل‌ در استان های گلستان، شیراز، یاسوج و خوزستان و با عرض تسلیت خدمت مقام معظم رهبری و مردم ایران گفت: باید آفرین به مردم آذربایجان‌شرقی گفت که با کمک‌های خود بار دیگر آبروداری کردند.

آل هاشم همچنین به حضور نیروهای شهرداری تبریز در منطقه سیل زده آق قلا اشاره و اظهار داشت: از نیروهای پرتلاش شهرداری تبریز و کارکنان آتش نشانی هم که به گلستان اعزام شده اند، تشکر می کنیم.

وی گفت: آفرین بر کارکنان پرتوان آتش نشانی شهرداری تبریز که در مناطق سیل زده آق قلا مشغول کمک رسانی هستند.

شایان ذکر است، اکیپ امدادی شامل ۱۷ نفر از نیروهای جوان و کاربلد سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز دوشنبه با خودروهای دنیس، اتوبوس، کمپرسی، مزدا و سمند به گلستان اعزام شدند.

در بین این ۱۷نفر، آتش نشان شهرداری تبریز تعدادی از غواصان سازمان نیز حضور داشتند. همچنین برخی تجهیزات ضروری، مواد خوراکی، تجهیزات گرمایشی و ماشین آلات لازم جهت امدادرسانی به استان گلستان ارسال شد.

پیش تر ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در گفتگویی تلفنی با شهردار گرگان، در جریان عمده نیازهای حادثه دیدگان سیل استان گلستان قرار گرفته و دستور اعزام نیروهای امدادی از تبریز را صادر کرده بود.