ایلام،( شرح آنلاین ) - شهردار ایلام با صدور بیانیه ای 9 اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت.

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و امرهم شورا بینهم

((شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است)) مقام معظم رهبری

نهم اردیبهشت روز تاسیس شوراهای اسلامی که زمینه ساز تاثیرگذار ی عینی مردم در تعیین سرنوشت جامعه گردید بیانگر تاثیر جدی تر مردم در اداره امور شهری است و کمترین نقش این روز ، عطف توجه جامعه به عملکرد نهادی می باشد که طی چند دوره فعالیت خود، جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری هر شهری بدست آورده است .

طی قریب به بیست ماه فعالیت در مجموعه شهرداری شاهد آغاز و پیشرفت پروژه های متعدد و مختلف در تمامی حوزه های شهری بودیم که این مهم با همراهی شهروندان فهیم و همدلی و دلسوزی اعضای محترم شورای اسلامی شهر ایلام جلوه عملی و عینی پیدا کرده و حاصل یک کار تیمی واقعی در مجموعه مدیریت شهری شهر ایلام را به خوبی نمایان می سازد.

اعضای شورای شهر بدون در نظر گرفتن مباحث قومی و جناحی، دلسوزانه مطالبات بحق شهروندان عزیز ایلامی را در جای جای این شهر به مجموعه شهرداری انتقال داده و طی این مدت نیز بصورت جدی پیگیر منافع شهر و شهروندان بوده اند و همین مسیر درست باعث تغییرات مثبت در شهر بوده و رضایتمندی نسبی شهروندان فهمیم ایلامی را به ارمغان آورده است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن این روز به تمامی اعضای محترم و دلسوز شورای اسلامی شهر، از خداوند منان برای آن عزیزان توفیق هر چه بیشتر خدمت، سلامتی و پیروزی را مسئلت دارم.

طالب صادقیان_ شهردار ایلام
اداره روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ایلام