فارس، (شرح (آنلاین) - مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی،‌گفت: 45 هزار بلیت برای فروش در باجه‌های مقابل ورزشگاه در نظر گرفته شده است.

رضا تقیون اظهار داشت: در مورد تمهیداتی که برای مسابقه فردای تراکتورسازی و پرسپولیس اندیشیده شده است، اظهار داشت: عوامل بلیت فروشی این مسابقه از ساعت ۱۱ صبح فردا در ورزشگاه یادگار امام(ره) حضور می‌یابند.

برنامه‌های فرهنگی و پخش موسیقی را برای هواداران در نظر گرفتیم تا بتوانیم اوقات فراغت آنهایی که زودتر به ورزشگاه می‌آیند را به این ترتیب پر کنیم.

همچنین با توجه به نزدیک بودن به ۱۲ اردیبهشت برای گرامیداشت استاد شهید مرتضی مطهری تمثالی از او در کنار زمین قرار داده می‌شود و تعدادی نوجوان به همراه بازیکنان با قرار دادن گل مقابل این تمثال به استاد مطهری ادای احترام می‌کنند.

وی در مورد اینکه چه تعداد بلیت برای این بازی به فروش می‌رسد، عنوان کرد: ۴۵ هزار بلیت برای فروش در باجه‌های مقابل ورزشگاه در نظر گرفته شده است و روز بازی عرضه خواهد شد.

مدیر روابط عمومی هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی، خاطرنشان کرد: تا به این لحظه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده هواداری در مسابقه فردا در ورزشگاه نخواهند داشت اما این مسئله باید در جلسه هماهنگی بازی که ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه امشب برگزار می‌شود به صورت قطعی فیکس شود.

معمولا در دیدارهای تراکتورسازی هواداری از تیم مقابل در ورزشگاه حضور پیدا نمی‌کنند اما اگر آنها به ما اعلام کنند طبق قانون ۱۰ درصد قانونی برایشان در نظر گرفته می شود.

 

 

منبع: فارس

الف – ب ۶۶/