فروش بیمه‌ های عمروسرمایه گذاری در شش ماهه اول سال۹۶ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۲۳ درصد افزایش یافت. به گزارش شرح آنلاین هادی قدس مدیر شعبه سرپرستی بیمه کوثر در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب افزود:علاوه بر رشد بیمه های عمر و سرمایه گذاری فروش بیمه مسئولیت در این مدت نیز […]

فروش بیمه‌ های عمروسرمایه گذاری در شش ماهه اول سال۹۶ نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۲۳ درصد افزایش یافت.
به گزارش شرح آنلاین هادی قدس مدیر شعبه سرپرستی بیمه کوثر در آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب افزود:علاوه بر رشد بیمه های عمر و سرمایه گذاری فروش بیمه مسئولیت در این مدت نیز ۲۳ درصد و فروش بیمه های مهندسی نیز ۱۷ درصد رشد داشته که نشان از اعتماد مردم به این مجموعه می باشد.
مدیر شعب سرپرستی بیمه کوثر در آذربایجان شرقی گفت: ۲۷مهر ماه هفتمین سالروز تاسییس شرکت بیمه کوثر در کشور می باشد که این شرکت در طی این مدت توانسته است به رتبه هفتمی در بین شرکت های بیمه ای کشور دست یابد.وی ادامه داد: هم اکنون در ۱۶ شهر استان دارای ۴۰ نماینده حقیقی و ۲۰ دفتر نمایندگی حقوقی می باشیم که البته در صدد افزایش این آمار هستیم.
هادی قدس با بیان اینکه عملکرد سرپرستی بیمه کوثر در استان طی سال گذشته حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است تصریح کرد: در سال گذشته بیش از ۵ هزار حواله خسارتی صادر شد که نیمی از آنها مربوط به بیمه های خسارت اتومبیل به ارزش حدود ۱۰۰ میلیارد ریال بوده است.
وی ادامه داد:عملکرد شش ماهه سال جاری نیز تا کنون ۱۱۲ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه شال گذشته رشد خوبی را داشته است. قدس با اشاره به طرح ویژه این شرکت در ارزیابی خسارت اتومبیل گفت:بیمه کوثر به عنوان اولین شرکت بیمه خصوصی می باشد که در جهت رفاه حال مشتریان خود تا ساعت ۲۰ شب نسبت به ارزیابی و تعیین خسارت اتومبیل اقدام می نماید که این طرح بیمه کوثرسال گذشته در جشنواره ربع رشیدی در بخش شهر خلاق توانست صاحب رتبه شده و به عنوان بیمه خلاق مورد تقدیر قرار گیرد.
قدس از تشکیل ۲۴ پرونده در برآورد خسارتهای زلزله اخیر شهرستان سراب خبر داد و افزود: تمامی پرونده ها در اسرع وقت تشکیل و هزینه خسارت ها نیز پرداخت شد.
مدیر شعب بیمه کوثثر در استان با بیان اینکه بیمه وکالت به صورت انحصاری خدمت جدیدی از بیمه کوثر برای شهروندان ارائه می شود افزود:بر اساس برآوردها از هر ۱۰ نفر در کشور ۲ نفر در سال درگیر مسایل حقوقی می باشند که بیمه کوثر برای رفاه حال شهروندان و تامین بخشی از هزینه های وکالت اقدام به فروش بیمه وکالت کرده که هر شخص می تواند باتهیه این بیمه نامه تا سقف مشخص شده هزینه های دادرسی،حق الوکاله،مشاوره ،تنظیم قرار داد و…. را پوشش دهد.