هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور امروز و فردا برگزار می شود که طی آن تیم ماشین سازی تبریز امروز میزبان اکسین البرز است و شهرداری تبریز فردا در قم میهمان صبا خواهد بود. به گزارش شرح آنلاین ماشین‌سازی تبریز که هفته گذشته برابر تیم خونه به خونه  بابل تساوی بدون گل […]

هفته دهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور امروز و فردا برگزار می شود که طی آن تیم ماشین سازی تبریز امروز میزبان اکسین البرز است و شهرداری تبریز فردا در قم میهمان صبا خواهد بود.

به گزارش شرح آنلاین ماشین‌سازی تبریز که هفته گذشته برابر تیم خونه به خونه  بابل تساوی بدون گل را کسب کرد هم اکنون از ۹ دیدار ۹ امتیاز داشته  ودر جایگاه سیزدهم جدول قرار گرفته  و  هنوز نتوانسته انتظارات هواداران خود را را برآورد سازد.شاگردان رسول خطیبی میزبان تیم اکسین البرز است. این تیم با ۱۴ امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد.ماشین سازی دو بازی قبلی خانگی خود برابر تیم‌های صنایع اراک و برق جدید شیراز نتیجه را واگذار کرده و این بازی بهترین فرصت است تا با پیروزی برابر نماینده استان البرز، ضمن کسب ۳ امتیاز و صعود در جدول رده‌بندی، روی خط برد قرار گرفته و خود را برای پیروزی در بازی های بعد مهیا سازد.

بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز با اکسین‌البرز ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه روز شنبه ۲۹ مهر در ورزشگاه بنیان‌دیزل تبریز برگزار خواهد شد.

در دیگر دیدار نماینده شهرتبریز در لیگ دسته اول تیم شهرداری تبریز  فردا قرار است در بازی مقابل تیم صبای قم با هدایت دستیاران صالح‌پناهی به میدان مرود.

 

با توجه به اینکه علی صالح‌پناهی دیگر هدایت تیم شهرداری تبریز را برعهده ندارد، در این بازی دستیاران وی تیم را هدایت خواهند کرد تا سرمربی جدید تیم معرفی شود.

صادق پور‌حسین، غلام کریم‌پور و یوسف تقی‌پور در بازی تیم شهرداری تبریز مقابل صبای قم تیم شهرداری را هدایت خواهند کرد.

تیم فوتبال شهرداری تبریز در پایان هفته نهم لیگ دسته یک ایران با یک پیروزی، ۲ تساوی و ۶ شکست در رده هفدهم جدول  هیجده تیمی رده بندی قرار گرفته است.