( شرح آنلاین ) - استاندار آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی را به دزدی و سوء استفاده از بیت المال متهم کرد.

در مراسم گرامیداشت روز کارگر در سالن آمفی تئاتر ارومیه هادی بهادری نماینده ارومیه با حالت عصبانی از استاندار آذربایجان غربی می خواهد تا توضیح دهد که منظورش از فساد فسادی که می گوید چیست؟ و استاندار آذربایجانی غربی نیز وی را مورد خطاب قرار می دهد و می گوید: تو.

این پایان کار نبوده و استاندار آذربایجان غربی در پشت تریبون حرف هایی می زند که که موجب حمله بهادری به سمت وی می شود اما دیگران جلوی این کار را می گیرند.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان پس از قرار گرفتن در پشت تریبون می گوید: این آقا از ما می خواهد تا دومیلیارد تومان وام بدون وثیقه را به یک سرمایه گذار ترک پرداخت کنیم آیا شما به این فرد وام می دهید؟

وی افزود: مدام نگویید در استان کار نمی شود و پول مردم را چکار کردید؟ شما عضو شورای شهر و معاونت عمرانی بودید. پرونده شما دست من است. چرا ۵۰ میلیون تومان از پول احیای دریاچه ارومیه را به هیات های عزاداری دادید؟ طمانی که ۳۰۰ میلیارد تومان پول سوخت را چند نفر می خوردند ایشان در زمان معاونت عمرانی شان اقدامی نکرد…

این درگیری لفظی به قدری بالا گرفت که سیدهادی بهادری خطاب به استاندار آذربایجان غربی گفت: هر کس پرونده تخلفات مرا رو نکند بی شرف است.

رف۶۱/