مهر، (شرح آنلاین) - ماشین‌سازی در یک بازی حیثیتی به مصاف تیم پرسپولیس تهران می‌رود.

در هفته بیست‌و‌نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین سازی تبریز در تهران مهمان پرسپولیس تهران است.

این بازی هم برای پرسپولیس که مدعی قهرمانی است و هم ماشین‌سازی که می‌خواهد در جدول رده‌بندی وضعیتش را بهبود بخشد، اهمیت زیادی دارد.

اما حاشیه‌های این بازی یک هفته قبل از شروع این دیدار آغاز شده است.

اظهار نظر بازیکن ماشین‌سازی و متعاقبا آن تهدید باشگاه پرسپولیس مبنی بر شکایت از این بازیکن

فرید کریمی بهزادی بعد از بازی ماشین سازی با سپاهان اظهار کرد: با بردی که سپاهان امروز کسب کرد شرایط بهتری در جدول به دست آورد. ما هم هفته دیگر با پرسپولیس بازی داریم، اگر شرایط طوری رقم بخورد که پرسپولیس امتیاز نیاورد، سپاهان به قهرمانی می‌تواند امیدوار باشد. مردم تبریز دوست دارند اول تیم خودشان قهرمان شود اما راضی به قهرمان شدن پرسپولیس نیستند.

باشگاه پرسپولیس با تنظیم شکایتی برای فدراسیون فوتبال، خواهان رسیدگی کمیته انضباطی و کمیته اخلاق این فدراسیون به اظهارات بازیکن ماشین‌سازی مبنی بر تمایل به قهرمانی سپاهان و شائبه‌های پیش آمده در این ارتباط شد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی اظهارات فرید بهزادی کریمی، بازیکن ماشین‌سازی تبریز، مبنی بر تمایلی که به عدم قهرمانی پرسپولیس وجود دارد و در پی شکست این تیم برابر سپاهان صورت گرفت، باشگاه پرسپولیس پیگیری جدی خود را آغاز کرد.

 ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دستور پیگیری این موضوع را صادر کرد که در پی آن، بخش حقوقی باشگاه اقدام به تنظیم شکوائیه نمود.

در این شکوائیه از مراجع مسوول فدراسیون فوتبال در امور انضباطی و برگزاری پاک رقابت‌های لیگ، خواسته شده است علاوه بر رسیدگی به ادعاهای مطرح شده از سوی بازیکن ماشین‌سازی تبریز بعد از شکست روز جمعه این تیم در اصفهان، شائبه‌ها و تردیدهای پیش آمده را بر اساس اصول رقابت جوانمردانه و مساوات تا حصول نتیجه قطعی مورد پیگیری دقیق قرار دهد.

باشگاه پرسپولیس نیز خواهان آن شده است که مراجع مسوول در این امر رسیدگی لازم را با توجه به ابزارهای تحت اختیار، انجام دهند.

نکته ای که باشگاه پرسپولیس فراموش کرده است: توقف سپاهان به سود تراکتورسازی بود

ماشین‌سازی برابر سپاهان مغلوب شد، نتیجه‌ای که مطلوب هواداران تراکتورسازی و مردم تبریز نبود.

از توقف تیم سپاهان، تیم تراکتورسازی امیدوارتر به کسب سهمیه آسیا می شد و ادعای باشگاه پرسپولیس در این مورد واهی به نظر می‌رسد و از روند بازی ماشین‌سازی و فرصت‌هایی که در خانه حریف به دست آورد، مشخص بود که سبزپوشان به دنبال امتیاز از اصفهان بوده، اما نداشتن یک مهاجم ششدانگ مانع از گلزنی تیم مهمان شد.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶/