تبریز، (شرح آنلاین) - طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان کلید خورد و تا به امروز حدودا 40 نماینده استیضاح سلطانی‌فر را امضا کرده‌اند.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از فارس، در جلسه امروز مجلس یکی از موارد مطرح شده عملکرد وزیر ورزش و جوانان کشور در مورد اتفاقات اخیر فوتبال ایران بود.

طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان کلید خورده و تا به حال ۴۰ نماینده این طرح را امضا کرده‌اند.

علیرضا بیگی نماینده تبریز با تائید آغاز طرح استیضاح سلطانی‌فر گفت: تا به امروز حدودا ۴۰ نماینده استیضاح سلطانی‌فر را امضا کرده و بعد از تکمیل امضا، این درخواست به هیات رئیسه تقدیم شده تا به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده شود.

به گفته این نماینده یکی از دلایل استیضاح وزیر ورزش کوتاهی وی و فدراسیون فوتبال در مورد اتفاقات اخیر تیم تراکتورسازی و سکوت در این مورد است.

این در حالیست که محسن فروزان به عنوان متهم اصلی تبانی در بازی تراکتورسازی و سپیدرود که چندی پیش به همراه همسرش توسط پاسداران گمنان امام زمان (عج) دستگیر و بازداشت شده بود با قید وثیقه آزاد شدند.

با توجه به انتقاد نسبتا تند مهدی تاج در مورد دخالت اهالی سیاست در امورات ورزشی و ارتباط دادن اظهارات اشخاص سیاسی در مورد اتفاقات جنجالی ورزش کشور بخصوص جریانات اخیر لیگ برتر و انتشار خبر استیضاح وزیر ورزش و جوانان، به نظر می‌رسد که این قصه سر دراز دارد.

احمد علیرضابیگی در مورد اظهارات تاج گفت: طبق قانون مجلس می‌تواند به تمامی حوزه‌ها وارد شده و این خواسته مردم و ملت است و سکوت وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال معنادار بوده و باید در مورد حق تیم تراکتورسازی که مورد اجحاف قرار گرفته است، توضیحات داده شود.

دیدار تراکتورسازی و سپیدرود سرآغاز کارزاری بود که تاکنون ادامه داشته و معلوم نیست نقطه پایان این داستان کجا قرار دارد و گریبان‌گیر چه کسانی می‌شود.

 

الف خ ۷۲ /