نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: روز شنبه بعد از نماز ظهر در دانشگاه تبریز با مسعود پزشکیان مناظره خواهم کرد. به گزارش شرح آنلاین به نقل از آناج، احمدعلیرضا بیگی با اشاره به مورد قبول واقع شدن درخواست مناظره از سوی مسعود پزشکیان، در توضیح چرایی شکل‌‌گیری این مباحث خاطرنشان ساخت: دو هفته […]

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: روز شنبه بعد از نماز ظهر در دانشگاه تبریز با مسعود پزشکیان مناظره خواهم کرد.

به گزارش شرح آنلاین به نقل از آناج، احمدعلیرضا بیگی با اشاره به مورد قبول واقع شدن درخواست مناظره از سوی مسعود پزشکیان، در توضیح چرایی شکل‌‌گیری این مباحث خاطرنشان ساخت: دو هفته قبل در جلسه مجمع نمایندگان آذربایجان‌‌شرقی که با حضور عباس آخوندی برگزار می‌‌شد، نمایندگان در مواجهه با وعده‌‌های جدید وزیر راه علی‌‌رغم عدم تحقق وعده‌‌های قبل، تند شدند و به انتقاد از این وزیر کابینه پرداختند.
وی ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی پیش‌‌تر قول تخصیص اعتبار برای پروژه‌‌های تبریز-سهند، تبریز-بازرگان، راه‌‌آهن میانه-تبریز و بزرگراه اهر-بستان آباد را داده بود اما بازهم در آن جلسه در رابطه با همین پروژه‌‌ها قول‌‌های جدیدی داد که با واکنش نمایندگان حاضر روبرو گشت.
عضو مجمع نمایندگان آذربایجان‌‌شرقی با بیان اینکه پزشکیان در این جلسه ضمن همراهی وزیر راه و شهرسازی علت عصبانیت نمایندگان را بدقول جلوه داده شدن آنان در برابر مردم حوزه انتخابیه قلمداد کرد، یادآور شد: آقای پزشکیان در آن جلسه شهادت دادند که آخوندی در این ۴ سال اندازه ۸ سال دولت قبل کار کرده است، بنده در اینجا نتوانستم سکوت کنم چراکه او داشت وسط دعوا قیمت تعیین می‌‌کرد و با اینکه موضوع بر سر عدم تحقق وعده‌‌های وزیر فعلی بود، همه‌‌چیز را متوجه دولت قبل می‌‌کرد.
وی اضافه کرد: در این میان، معصومه آقاپور نماینده شبستر نیز به کمک پزشکیان آمد و خطاب به بنده گفت: شما خود چه کرده‌‌اید، یک جاده را سیاه و به اسم بزرگراه تحویل مردم داده‌‌اید که بنده در جواب گفتم من آن جاده را در عرض ۲ سال سیاه کردم و اکنون مردم از آن عبور و مرور می‌‌کنند اما شما بعد از من و علی‌‌رغم گذشت ۴ سال هنوز نتوانسته‌‌اید چراغ‌‌هایش را بکشید!
بیگی با بیان اینکه بنده در آن جلسه خواهان مناظره با پزشکیان شدم، اظهار داشت: از آنجایی که دیدم جلسه را می‌‌خواهند به حاشیه ببرند و وزیر راه قسر دربرود، به پزشکیان گفتم در برابر عموم شما از آخوندی دفاع کنید و بنده نیز از عملکرد ۸ ساله‌‌ی دولت نهم و دهم بر اساس آمار و مستندات دفاع می‌‌کنم.
وی در پایان افزود: طبق اطلاعات دریافتی، قرار شده روز شنبه بعد از نماز ظهر در دانشگاه تبریز به میزبانی جامعه اسلامی بنده و آقای پزشکیان به منظره بنشینیم و بایکدیگر حساب و کتاب کنیم.