نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار متعجبم و برایم جای سوال است که چرا باید هدف یک نماینده آذربایجان شرقی پایین کشیدن افرادی از همین استان باشد که در رده های بالا خدمت می کنند؟ مطمعنا این جریان برازنده جامعه ما نیست. به گزارش شرح آنلاین”مسعود پزشکیان” در حاشیه نمایشگاه مطبوعات تبریز  در گفتگو […]

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: بسیار متعجبم و برایم جای سوال است که چرا باید هدف یک نماینده آذربایجان شرقی پایین کشیدن افرادی از همین استان باشد که در رده های بالا خدمت می کنند؟ مطمعنا این جریان برازنده جامعه ما نیست.

به گزارش شرح آنلاین”مسعود پزشکیان” در حاشیه نمایشگاه مطبوعات تبریز  در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بسیار متعجبم و برایم جای سوال است که چرا باید هدف یک نماینده آذربایجان شرقی پایین کشیدن افرادی از همین استان باشد که در رده های بالا خدمت می کنند؟ مطمعنا این جریان برازنده جامعه ما نیست.
وی افزود: واقعا درگیر شدن با چنین افرادی با توجه به اعتقتاداتم در شان بنده نیست و برای جلوگیری از تنش و حاشیه ها و اختلافات و با توجه به توصیه امام جمعه محترم از ادامه دادن مناظره منصرف شدم.
نماینده تبریز، اسکو و آذرشهر تصریح کرد: ما در مجلس هر هفته یک وزیر را دعوت میکنیم و مشکلات استان را بازگو می کنیم و آقای بیگی می تواند هر هفته با حضور در این جلسات صحبت کند.
پزشکیان ادامه داد: ولی ما وزیران را برای رسیدگی به مشکلاتمان به مجلس می آوریم و هرکسی در حد توانش از فرصت ها استفاده کرده و آن را به چالش تبدیل کرده است.
وی در پایان تاکید کرد: منطق اصلاحات این است که ما باید رفتارهای خودمان را اصلاح کنیم ولی متاسفانه یک سری افراد و گروه های موجود در مملکت همه چیز را فقط برای خود می خواهند و این یک فاجعه است.