فارس، (شرح آنلاین) - تیم فوتبال آرسنال با پیروزی در دو مسابقه در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل والنسیا پیروز شد و به فینال رسید.

مسابقات برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با برگزاری دو مسابقه بین تیم های والنسیا و آرسنال در اسپانیا و مصاف تیم های چلسی و فرانکفورت در انگلیس پیگیری شد و در پایان تیم های آرسنال و … به فینال رسیدند.

والنسیا که در مسابقه رفت با نتیجه ۳ بر یک مقابل آرسنال مغلوب شده بود، این بار در خانه امیدوار بود کامبک طلایی در ورزشگاه خانگی مقابل توپچی های لندنی بزند اما در این مسابقه نیز آرسنال با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی رسید و در مجموع با برتری ۷ بر ۳ راهی فینال شد.

*چلسی و فرانکفورت دیگر مسابقه امشب را برگزار کردند. مسابقه رفت دو تیم در آلمان با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و حالا مردان استمفوردبریج برای فینالست شدن دنبال پیروزی خانگی بودند.

مسابقه چلسی و فرانکفورت در وقت های قانونی و اضافه با تساوی یک بر یک در لندن به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

در ضربات پنالتی تیم چلسی با نتیجه ۴ بر ۳ به پیروزی رسید تا فینال لیگ اروپا با مصاف تیم های چلسی و آرسنال کاملا انگلیسی برگزار شود.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶/