پروژه آبرسانی به روستای مشک عنبر شهرستان ورزقان با حضور فرماندار ، امام جمعه ، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل شرکت آبفار ، مسئوولین استانی و شهرستانی و جمعی از اهالی منطقه ،  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت. به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی و […]

پروژه آبرسانی به روستای مشک عنبر شهرستان ورزقان با حضور فرماندار ، امام جمعه ، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ، مدیر عامل شرکت آبفار ، مسئوولین استانی و شهرستانی و جمعی از اهالی منطقه ،  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
به گزارش شرح آنلاین به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی ، مهندس صمدنژاد رییس هییت مدیره و مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان شرقی گفت : در این پروژه بهسازی چشمه یک دهنه ، احداث یک باب مخزن ۱۰۰ متر مکعبی و لوله گذاری به طول ۴۲۰۰ متر اجرا گردیده است.
وی اعتبار هزینه شده در این پروژه را بالغ بر ۳۲۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت : با بهره برداری از این پروژه به تعداد ۸۵ خانوار با جمعتی بالغ بر ۳۸۲ نفر از آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند شدند.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان آذربایجان شرقی در دیدار صمیمی که به همین مناسبت با اهالی روستای مشک عنبر داشت با بیان اینکه این نعمت الهی را در شادیهاشان استفاده نمایند تاکید داشت : امیدوارم مردم منطقه با مصرف بهینه و صرف جویی در مصرف آب را رعایت نمایند تا آب مورد نظر به طور یکسان به همه برسد و در آینده مشکلی از بابت آب شرب نداشته باشیم.