فارس، (شرح آنلاین) - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از وزیر صنعت و معدن انتظار می‌رفت که کنترل قیمت خودرو را داشته باشد و متاسفانه خودروسازان به صورت نه بنگاه اقتصادی، بلکه به عنوان بنگاه سیاسی به موضوع نگریسته‌اند.

نادر قاضی‌پور امروز در ارومیه، با انتقاد از عملکرد وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: از « رضا رحمانی» که پیش از این، رئیس و عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بوده، انتظار عملکرد بهتر از این می‌رفت.

وی تصریح کرد: چون زمانی که خودرو گران می‌شود قیمت کل کالاها افزایش یافته و متاسفانه هم اکنون خودروی ۲۰۰ میلیونی قیمت میلیاردی پیدا کرده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: از رحمانی انتظار می‌رفت که کنترل قیمت خودرو را داشته باشد و متاسفانه خودروسازان به صورت نه بنگاه اقتصادی، بلکه به عنوان بنگاه سیاسی به موضوع نگریسته‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، از سال گذشته با وجود افزایش ناگهانی قیمت خودرو، بیش از یک میلیون نفر برای خرید خودرو ثبت نام کرده‌اند هر چند که وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد است که افزایش قیمت موج دوم گرانی خودرو، ریشه در سیاست‌ها و اقدامات این وزارتخانه و خودروسازان ندارد.

 

 

الف – ب ۶۶/