فارس، (شرح آنلاین) - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: در مورد داوری حرفی نمی‌زدم اما همین داور در بازی خانگی‌مان بدتر از پنالتی امروز را برای ما نگرفت.

رضا مهاجری بعد از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم آنها امشب خیلی خوب تلاش کردند.

* ناظمی بدتر از پنالتی پرسپولیس را برای ما نگرفت!

وی ادامه داد:بازیکنان ما تا دقیقه ۸۳ هم بازی را خوب مدیریت کردند اما روی یک ضربه ای که قبل از خطا شدن پنالتی بازیکن پرسپولیس خطا کرد  و ما بازی با نساجی در تبریز کوپال ناظمی داور ما بود یک صحنه بدتر از این صحنه پرسپولیس را در شهر خودمان برای ما پنالتی نگرفت! اگر داور دیگری بود حرفی نمی‌زدم گلر و دفاع ما هم خوب کار کردند.

*این مساوی مبارک‌شان باشد

سرمربی ماشین‌سازی تاکید کرد: این بازی مساوی شد و مبارک شان باشد. ما تیم متوسطی هستیم. یکی از شرمندگی ها من به عنوان مربی این است که اینگونه مسایل رخ می‌دهد. من به بازیکنانم می‌گویم با داوران حرف نزنند.

* اشکال داوری ها از دپارتمان داوری است

وی افزود: اشکال از دپارتمان داوری است. مدام می‌گویند جوانمردانه بازی کنید. اول شرایط بازی جوانمردانه را مهیا کنید نمی‌دانم دپارتمان یا کمیته داوران ، داوران را چینش می‌کنند. ما مجبور شدیم احسان تاییدی را به میدان بیاوریم ولی خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در هفته پایانی هم یک بازی خوب مقابل پدیده انجام بدهیم و از اعتبارمان دفاع کنیم.

*در بازی های آخر بیشتر دیده شدیم
مهاجری در مورد اینکه چطور ماشین سازی در اواخر لیگ قبراق تر بوده، گفت: ما در همه بازی ها همین بودیم ولی در این اواخر بیشتر دیده شدیم. بازی های آخر ما با استقلال ، پدیده و پرسیپولیس بود و بیشتر دیده شدیم. ما مقابل نساجی و فولاد هم خوب بودیم. مقابل سپاهان هم خوب بازی کردیم و هیچ تیمی مثل ما سپاهان را این همه مورد فشار قرار نداده بود. امیدوارم این یک بازی آخر هم به خیر بگذرد.

* بازی دفاعی را دوست ندارم

سرمربی ماشین سازی افزود: دفاعی بازی می‌کنیم. فوتبال دفاعی را اصلا دوست ندارم ما دغدغه سقوط و نگرانی کسب سهمیه آسیایی نداریم و فوتبال خوب بازی می‌کنیم.

* در بازی های آخر برخی بازیکنانم دنبال اعتصاب بودند
مهاجری در مورد وضعیت خالقی فر گفت: او کاپیتان ماست ولی در پروسه ۵ بازی آخر بازیکنان قدیمی ما مطالباتی از فصل گذشته داشتند و به دنبال اعتصاب بودند. بازی با سایپا هم برخی اعتصاب کردند و ۴ بازیکن را در فهرست تیم نگذاشتم و ازآن طرف جامعه از ما انتظار داشت که جوانمردانه بازی کنند و اگر بازیکنان را کنار می‌گذاشتم حرف و حدیث پیش می آمد. در آخرین تمرین ما اتفاقی افتاد که باید چنین کاری می‌کردم و باید از اعتبار خودم دفاع می‌کردم و جدول لیگ را هم کنار گذاشتم.

* به احترام لیگ چشمم را روی خیلی از مسایل بستم

وی تاکید کرد: به احترام لیگ چشمم را روی خیلی مسایل را بستم اما دو ساعت مانده به شروع بازی با یک مصاحبه تمام تمرکز تیم بهم ریخت و اگر می‌باختیم روی این بحث همه تیم زیر سوال می‌رفت و اعتبار فوتبالم و شهرم مهم بود. می‌گفتند چرا خالقی فر را نیاوردید اما چون خودش گفته از مهاجری بپرسید این حرف را باز کردم او با یک بازیکن جوان ما درگیر شد و من به او گفتم برو یک آب بزن بیا ولی رفت و سوار ماشین شد.

* این بازی اتفاقات خوب زیادی نداشت، خرابش نکنیم
وی در مورد اینکه از سوی نیمکت شما به زمین بطری پرتاب کردند گفت: من ندیدم! من در بازی بودم که اگر یک لحظه غفلت می کردم بازی را از دست می‌دادم. این مسابقه این همه صحنه های خوب داشت چرا وقتی بازیکن ما به زمین افتاد پرسپولیس توپ را به بیرون نزد؟! شما می‌گویید من نمی‌دانم چرا چنین چیزی بود، این بازی اتفاقات خوب زیاد داشت و با یک بحث در مورد این مسایل خرابش نکنیم.

* امیدوارم لیگ به سلامت به پایان برسد
مهاجری در مورد اینکه با ۴ مدعی بازی کردید و به نظر شما کدام تیم شایسته تر بودند و کدام تیم درسر ساز تبر بودند گفت: همه تیم ها شایسته بودند به خصوص استقلال، پرسپولیس و سپاهان که سه تیم اول جدول بودند. ما در بازی رفت سه موقعیت خوب گلزنی روی دروازه پرسپولیس ایجاد کردیم. دقیقه ۲۵ توپ را به تیرک دروازه زدیم. فاصله ۷-۸ دقیقه سه گل خوردیم. امیدوارم در هفته آخر هم لیگ به سلامت بگذرد.

* در برخی بازی‌ها شایسته بودیم اما باختیم
وی افزود: سال دوم شرایط خوبی نداشت و ماشین سازی معلوم نبود که چه وضعیتی خواهد داشت و می‌خواهند تیم را بمانند یا نه قرار شد نیم فصل اول را مدیریت کنیم و در آخر نقل و انتقالات بودیم و تلاش کردیم که در نیمه اول جدول باشیم که در برخی بازی ها با شایستگی بازی کردیم اما باختیم.

 

الف – ب ۶۶/