فارس، (شرح آنلاین) - مشاور حقوقی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از رسیدگی به تخلفات 45 شرکت حمل‌ونقل جاده‌ای در این استان خبر داد.

نعیمه ذوالفقاری امروز در سمنان، به رسیدگی به تخلفات ۴۵ شرکت حمل‌ونقل و ۲۹ راننده شاغل در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای در این استان در سال ۱۳۹۷ اشاره کرد.

وی افزود: به‌منظور کنترل و نظارت بر عملکرد رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای برون‌شهری و اجرای دقیق قوانین و مقررات مربوطه، در جلسات کمیسیون‌های مواد ۱۱ و ۱۲ استان در سال ۱۳۹۷ به تخلفات ۴۵ شرکت حمل‌ونقل کالا و مسافر و همچنین ۲۹ مورد تخلف رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای در استان رسیدگی و احکام متناسب صادر شد.

مشاور حقوقی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان در خصوص تخلفات بررسی‌شده اظهار کرد: عمده تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل کالا شامل مغایرت مندرجات بارنامه، دریافت کمیسیون اضافی، عدم رعایت مقررات در تهیه و تنظیم بارنامه، صدور بارنامه برای خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی می‌شود.

ذوالفقاری بیان کرد: تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل مسافر نیز شامل برخوردهای نامناسب رانندگان، عدم رعایت مقررات در صدور صورت وضعیت و … بوده است.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶ /