فارس، (شرح آنلاین) - فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از دستگیری عامل تیراندازی در خیابان کاج این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی کریمی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از دستگیری عامل تیراندازی در شاهرود خبر داد و اظهار کرد: چند روز قبل دو موتورسوار با صورت‌های بسته در ابتدای یکی از کوچه‌های خیابان کاج شاهرود اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه شکاری کردند و از محل متواری شدند.

وی با اشاره به نداشتن سرنخ و مشخصاتی از عاملان این تیراندازی، گفت: پس از چند روز کار اطلاعاتی، ردپای فردی سابقه‌دار با انگیزه اختلافات قبلی از یک پرونده نزاع منجر به قتل در این ماجرا گرفته شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی عامل این تیراندازی سخن گفت و افزود: درنهایت مأموران پلیس اطلاعات و امنیت این شهرستان موفق به شناسایی عامل این اقدام کردند که با توجه به متواری بودن متهم و همدست وی، اقدامات لازم در زمینه شناسایی محل‌ اختفای آنان انجام شد.

کریمی بیان کرد: درنهایت بامداد امروز متهمان به همراه یکی از افراد سابقه‌دار در مخفیگاهشان شناسایی و با ورود مأموران پلیس امنیت و یگان امداد از محل متواری شدند.

وی از شلیک پلیس به سمت متهمان خبر داد و افزود: با شلیک چند تیر توسط مأموران پلیس، درنهایت هر سه متهم دستگیر شدند و از مخفیگاه آنان دو قبضه سلاح شکاری و تعدادی فشنگ کشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود برخورد با هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت را سرلوحه کاری پلیس دانست و خاطرنشان کرد: به هیچ فرد یا گروهی اجازه نخواهیم داد، امنیت شهروندان را به خطر اندازند و اگر افرادی سودای این‌گونه اقدامات را در سر دارند، پاسخ بسیار سختی به آنها خواهیم داد.

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶ /