آذربایجان شرقی، فارس، (شرح آنلاین) - استاندار آذربایجان شرقی گفت: هیچ شخصی حق خارج کردن گندم از استان را ندارد و ضابطان قضایی در صورت مشاهده چنین موردی، هماهنگی‌های لازم را با دستگاه قضا انجام و محموله‌های گندم را به سیلوهای استان انتقال دهند.

محمدرضا پورمحمدی ظهر امروز در سومین جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان،  با بیان اینکه مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی، یکی از اصلی ترین اولویت های مدیریت ارشد استان است، اظهار داشت: برخورد با قاچاق و احتکار باید برای مردم ملموس باشد.

وی با اشاره به تعامل و هماهنگی مناسب دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در زمینه مبارزه با قاچاق در استان، گفت: مبارزه و برخورد با احتکار، گران‌فروشی و قاچاق در استان باید با جدیت بیشتری ادامه داشته و برای مردم، ملموس‌تر و محسوس‌تر باشد.

استاندار آذبایجان شرقی با بیان اینکه برگزاری جلسات باید به تصمیمات و نتایج مناسب کاربردی منجر شود، ابراز کرد: برخورد با قاچاق، یکی از اولویت‌های اساسی ماست و انتظار دارم تمامی دستگاه‌های دخیل در این امر، همکاری مستمری با سازمان تعزیرات حکومتی داشته و متخلفان از قوانین و مقررات به دستگاه قضایی معرفی شوند.

پورمحمدی با انتقاد از برخی افراد سودجو که ثبات قیمت‌ها را در بازار به هم می‌زنند، عنوان کرد: این افراد در مسیر اهداف دشمنان مبنی بر ایجاد نارضایتی عمومی در جامعه حرکت می‌کنند؛ وگرنه دلیلی ندارد که شکر عرضه شده با قیمت ۴۲۰۰ تومان را به قیمت ۱۰ هزارتومان به مصرف‌کننده بفروشند.

استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هیچ شخصی حق خارج کردن گندم از استان را ندارد و ضابطان قضایی در صورت مشاهده چنین موردی، هماهنگی‌های لازم را با دستگاه قضا انجام و محموله‌های گندم را به سیلوهای استان انتقال دهند.

 

 

منبع : فارس

الف – ب ۶۶ /