آذربایحانشرقی، (شرح آنلاین) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه آمریکا در موقعیتی قرار ندارد که جنگ دیگری به راه بیندازد، گفت: مقامات آمریکایی این موضوع را بیش از هر کس دیگری می‌دانند.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه‌های نماز جمعه تبریز با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار هفته گذشته کارگزاران نظام، مقاومت را گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن دانست و اظهار داشت: معظم له تاکید دارند که اصلی ترین ابزار دشمنان هیاهو و تهدید بوده و درحالی آمریکایی‌ها به صورت تصاعدی بر شدت عربده‌های خود می‌افزایند، نمی‌دانند که این عربده‌ها ضعف آنها را نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی تاکید کرد: آمریکا آنچنان که برخی مدعی هستند پرهیبت و پرقدرت نیست و از ضعف‌های عمده‌ای در داخل خود رنج می‌برد.

وی با بیان اینکه ایشان موضوع مذاکره با آمریکا را سم دانستند افزود: در بیان علل این موضوع به بی ثمر بودن مذاکرات برای ملت ایران، نیت پلید آمریکا، غیرقابل اعتماد بودن، ماموریت آمریکا برای خدمت به رژیم صهیونیستی و حماقت دولت فعلی آن اشاره کردند.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه در ارتباط با تهدیدات اخیر علیه کشورمان، معظم له وظایفی برای دولت برشمردند، بر لزوم جدی شدن برنامه ریزی‌ها برای مقابله با مشکلات اقتصادی، درمان بیماری‌های اقتصاد کشور، اصلاح ساختاری بودجه کشور، اصلاح نظام بانکی، برخورد قاطع با قاچاق و عدم انفعال مقابل دشمن و مدیریت شجاعانه، جهادی همراه با اشراف میدانی تاکید کردند.

 

 

الف – ب ۶۶ /