تسنیم، (شرح آنلاین) - کاپیتان تیم‌های ملی برای فصل آینده وضعیت مشخصی در تیم تراکتورسازی ندارند و احتمال دارد از این تیم جدا شوند.

مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج‌صفی؛ سه کاپیتان تیم ملی کشورمان در ابتدای با سروصدای فراوان و به عنوان بمب‌های نقل‌وانتقالاتی به تیم تراکتورسازی پیوستند. این سه بازیکن در طول فصل هم عملکرد نسبتاً خوبی برای سرخپوشان تبریزی داشتند، اما در پایان فصل وضعیت آنها برای حضور در فصل آینده در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

در این بین شایعات زیادی درباره دژاگه، شجاعی و حاج‌صفی به گوش می‌رسد و گفته می‌شود احتمال دارد این سه بازیکن از جمع سرخپوشان تبریزی جدا شوند. البته این صحبت‌ها در حالی مطرح می‌شود که دژاگه و شجاعی دو فصل دیگر و حاج‌صفی یک فصل دیگر با تراکتورسازی قرارداد دارند و برای جدایی باید رضایت باشگاه تبریزی را جلب کنند.

در هر صورت باشگاه تراکتورسازی که در فصل هجدهم علی‌رغم جذب بازیکنان ملی‌پوش نتوانست سهمیه حضور در لیگ قهرمانان آسیا را هم کسب کند، برای حضور قدرتمند در فصل آینده برنامه‌ریزی می‌کند و با این وضعیت باید دید چه سرنوشتی در انتظار بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه این تیم خواهد بود.

 

 

منبع : تسنیم

الف – ب ۶۶